• defiant9
    #17
    "A visszahívások, mégegyszer mondom ebben az esetben gyak nem relevánsak."
    Hiába mondod, azok. Hebrencskedés=hibás termék. Hibás termék=visszahívás. Te már jobb híján csak azzal tudsz játszani hogy hát olyan nagy hibát azért nem csinálnak. Hát olyan nagy hibát valóban nem, vagy csak ritkán(pl. 737max), ahogy a startup sem. tehát megdőlt az eredeti állításod.

    "Ezt hol is írtam, hogy termékeket dobnak piacra????"
    Az startup is terméket fejleszt(ezt jól írtad:start-up cég észnélkül fejleszti, fejlesztheti minden termék minőség garancia, és gyak minden piaci kockázat nélkül, és a hagyomnyáos autóipari cégek is ezt teszik(tették korábban), ilyen szempontból illeszkedik a témához az eredeti megállapításod mivel almát hasonlítasz almához, ha most a nagy kihátrálásodban oda jutsz hogy tulajdonképpen mást csinálnak akkor viszont az összehasonlításod értelmét veszti (almát hasonlítgatnál körtéhez).

    "Azzal, hogy ha a cégeket tudatos hanyagsággal vádolhatod, gyak már meg is valósulhatna a haszonszerzésből, szándékosan elkövetett bűncselekmény. Erre írtam, hogy hajrá, pereld be a cégeket, ha tényleg igazad van, egy jó ügyvéddel, meg a károsultakkal együttműködve gennyesre fogod magad keresni! Hajrá!"
    Ismét bebizonyítottad hogy csak dobálózol a szavakkal de még képben sem vagy a témában ahogy az EU fogyasztóvédelmi hivatkozásodnál sem, már itt tartunk: "Több mint 400 ezren perelnek a Volkswagen csalása miatt"

    "Tekintve, hogy nem tudtad bizonyítani, hogy a cégek igen is lexarják, nem veszik figyelembe a piaci és kockázat elemzéseket, nem tesznek meg mindent, sőt spórolnak a fejlesztéseken, nem patikamérlegen mérik ki, hogy egy népszerű kocsiba milyen akár baleseti kockázatot is jelentő új/teszteletlen funkciót raknak be"
    Egyrészt neked kell bizonyítani az eredeti állításod, hogy így tesznek. Én cáfolatul felhoztam a példákat miszerint balesetveszélyes járműveket is hívtak vissza milliószám. Hogyan lehetséges ez ha szerinted mindent patikamérlegen kitesztelve engednek az utakra.

    "Amúgy sajnálatosan szemantikailag vizsgálva eleve egy védhetetlen oldalon kezdtél bele a vitába, valaminek a nemlétét ugyanis gyak lehetetlen bizonyítani!!!"
    Akkor ezt benyaltad mert éppen te mondtad hogy az autógyárak nem hebrencsek. Annyi logikai összefüggést sem látsz át hogy ezt észrevedd. Lol. Nekem pedig éppen azért van könnyű dolgom mert csak a hibákat(=visszahívás) kell megmutatnom. Hogy kicsit a topic nevéhez visszacsatoljak, a SW frissítés is gyakran egy hibajavítás, kiadtak valamit amiben hiba volt(akár hebrencsek is voltak), észrevették, OTA-n keresztül updatelték, lényegében ez ugyanaz mint a visszahívás, csak tipikusan nem kell fizikailag bemenni a szervízbe(persze ez sem kizárt ha mondjuk szenzor HW probléma van/lesz).
    "én pont itt teszek különbséget az Uber, ami híres a jogszabályokat rugalmasan értelmező magatartásáról és a nagy piaci részesedéssel, gyak hatalmas vesztenivalóval bíró nagyvállalatok között."
    Rendben, tehát van az Uber, a VW, Takata és a Boeing. Ezek szerint az utóbbiak nem hibáztak? Vedd észre hogy a tényekkel szemben hadakozol úgy hogy próbálod azokat ignorálni, de a tények makacs dolgok. Az Ubernek egyébként ugyanúgy volt vesztenivalója, vélhetően szignifikánsan visszavetette a roadmap-jét hogy 9 hónapon át nem kapott valós teszt adatokat.

    "Amúgy fordítsd le számokra kérlek konkrétan hány ember életét is éri meg neked az önvezérlő technológia kifejlesztése?"
    Ez nem egyszemélyes döntés, a társadalom hozza meg a demokratikusan választott képviselői útján. Jobb híján mindenki vállalja hogy <0.0001% esélye hogy éppen ő vagy a családja lesz az áldozat, a világ ilyen, sokan halnak meg mások hibájából nap mint nap, ez nem elkerülhető. Olyan viszont nincs hogy biztosan meg fog halni A vagy B személy, ilyenről nem dönt senki, ha lenne ilyen döntés akkor "nem" lenne a társadalom válasza. Ezért is buta a popularista megközelítésed, ami persze illik hozzád. Csak hogy lásd mennyire az: fordítsd le kérlek hogy hány ember életét is éri meg egy védőoltás alapú egészségügyi rendszer, mennyire lennél toleráns ha családtagod szenvedne el súlyos oltási szövődményt?

    Összegezve: alapvetően ugyanazon piaci mechanizmusok/korlátok mentén fejelszti a Google az Apple az Uber vagy a GM, Daimler/Bosch az önvezető technológiáját, butaság sarkos különbséget tenni a fejlesztő cég neve alapján. Azt lehet mondani hogy konkrétan az Uber túl merész volt szemben mondjuk a Volvo konzervatív megközelítésével(csak példanév nem ismerem a tényleges módszerüket), de hát nem ezt tetted, hanem szokásos hangulatkeltő mondjunk nagyot stílus által vezérelve általánosítottál, így el is vesztetted az objektivitás talaját, amire rá is mutattam.