• NEXUS6
    #16
    Ember, szövegértés!
    1. A visszahívások, mégegyszer mondom ebben az esetben gyak nem relevánsak. Csak gondolj bele: mi olcsóbb a gyártóknak, eleve a megfelelő alkatrésszel gyártani és kibocsájtani a kocsit, vagy legyártani, majd újra visszahívni, újra legyártani a hibás alkatrészt és a saját szervizben munkadíj, anyag és energia felhasználással ki és beépíteni? Egy 5 évig fejlesztett kocsin marhára nem éri meg egy ilyen plusz költség, szívják a fogukat, ha előfordul. Olvasd már el mégegyszer, eleve nem erről beszélek. Akkor érné meg nekik a beleszarást választani, ha ezt pont nem kéne megcsinálniuk. De meg kell, sőt mielőtt nagyobb galiba lenne önként saját költségen megcsinálják. Ez gyak áttételesen azt bizonyítja, hogy mindent megtesznek, csak ne legyen valami nagy galiba, akár még ezt a jelentős költséget is bevállalják. Mindez tehát azt bizonyítja, hogy általánosan az a hozzáállás jellemző rájuk, amit én írtam. Nem hebrencskednek.
    2. Ezt hol is írtam, hogy termékeket dobnak piacra???? Azt írtam, hogy az utakon tesztelik! Szerintem a kettő különbség. Autógyáras hasonlattal élve ált. isk tantónénid, ha ezt látná visszahívna olvasás + fogalmazásórákra.
    3. Azzal, hogy ha a cégeket tudatos hanyagsággal vádolhatod, gyak már meg is valósulhatna a haszonszerzésből, szándékosan elkövetett bűncselekmény. Erre írtam, hogy hajrá, pereld be a cégeket, ha tényleg igazad van, egy jó ügyvéddel, meg a károsultakkal együttműködve gennyesre fogod magad keresni! Hajrá!

    "Tehát az eredeti állításod megdőlt. Neked kellene igazolni azt." Úgy érted ezt? "Az állításod lényege az volt hogy a hagyományos autógyárak nem hebrencskednek szemben a startupokkal, mert az EU egyébként is megbünteti őket, de akár böribe is mennek." Őööö nem egészen, pontosítsunk én csak ezt mondtam és nem többet:
    " és a gyárak a rossz termék bevezetésével esetleg fellépő profit/piaci pozíció vesztesége olyan automatikus akadályt jelentett, amely visszafogta a hebrencskedést"
    Tekintve, hogy nem tudtad bizonyítani, hogy a cégek igen is lexarják, nem veszik figyelembe a piaci és kockázat elemzéseket, nem tesznek meg mindent, sőt spórolnak a fejlesztéseken, nem patikamérlegen mérik ki, hogy egy népszerű kocsiba milyen akár baleseti kockázatot is jelentő új/teszteletlen funkciót raknak be, hanem ezexereint, de javíts ki ha tévedek, azt állítod, hogy mindent bele módon dolgoznak. Tehát kérnék még egy kis ráerősítést az érveidre, mert az eddigieket azért kevésnek találom.
    Amúgy sajnálatosan szemantikailag vizsgálva eleve egy védhetetlen oldalon kezdtél bele a vitába, valaminek a nemlétét ugyanis gyak lehetetlen bizonyítani!!! Csak szólok. ;)

    "felelőtlenül tesztpályának használják az utcáka"
    A hagyományos autógyárak önvezetői ugyanúgy közúton tesztelnek mint az Uber. Erre adott szinten túl már nincs hatákonyabb módszer csak a te valóságtól eltugaszkodott fantáziavilágodban. Ahogy már mondtam, az ember ílyen módszertan szerint fejleszt az idők kezdete óta, ezért tartunk ott ahol nem pedig gyalog/lóháton közlekedünk. Ennek ára van, akár emberélet is, amit kifizetett/kifizet az emberiség."
    Hol mondtam, hogy nem használják a nagy gyártók? Értsd jól, amit írtam, én pont itt teszek különbséget az Uber, ami híres a jogszabályokat rugalmasan értelmező magatartásáról és a nagy piaci részesedéssel, gyak hatalmas vesztenivalóval bíró nagyvállalatok között. Nem mindegy pl, hogy a tesztelésnél egy büntetett előéletű, orbitális közlekedési kihágással a hátamögött a munka során a kocsiban jutubozó, gyak a szakterülethez nem értő valaki az a bizonyos kontrollszemély (lásd Über baleset), vagy egy jól megválasztott (és megfizetett) szakember (esetleg egy motivált szakirányon tanuló egyetemista). Az überes balaest vélhetőleg megváltoztatja azt a trendet, hogy minden állam gyak egymásra licitálva szabályozatlanul engedi az utakra ezeket a járműveket.
    Amúgy fordítsd le számokra kérlek konkrétan hány ember életét is éri meg neked az önvezérlő technológia kifejlesztése? Tudom, hogy szemét populistás kérdés, de felteszem: és ha az áldozatok közül az egyik mondjuk a te gyermeked, kedvesed, akkor is ilyen toleránsan állsz majd hozzá? Te hogy látod ezt?
    Utoljára szerkesztette: NEXUS6, 2019.12.25. 19:05:07