• NEXUS6
    #14
    Te figyuszmár, te akkor most önmagaddal vitatkozol tulajdonképpen?
    Én ennyit írtam és nem többet:
    " és a gyárak a rossz termék bevezetésével esetleg fellépő profit/piaci pozíció vesztesége olyan automatikus akadályt jelentett, amely visszafogta a hebrencskedést"
    Definiálnám a hebrencskedést: úgy forgalomba hozni egy terméket, hogy annak biztonságáról nem vagyok 100%-ig meggyőződve, tudatosan bevállalva az esetleges problémákkal járó piaci kockázatot.
    Szal, akkor most ha elolvasod egyrészt az autógyárakat illetően nagyjából azt mondom amit te, a visszahívás azért nem két fillér, a Takata gyak becsődölt, mert gyak minden eladott biztonsági rendszerüket vissza kellett hívni, nem hiszem, hogy így tervezet az autóbiztonsági piac második legnagyobb szereplője a jövőjét, a visszahívás tehát önmagában nem bizonyítja, vagy cáfolja a hebrencskedést (megjegyzem van néhány ellentmondás abban amit írsz, mert máshol meg ellentétesen értelmezhetők a mondataid. Szal akkor most hebrencskednek a gyártók, vagy nem, mond már ki végre a frankót! XD ).
    Azonban te azzal, hogy a kijelentésem ellenezőjét próbálod bizonyítani (máshol meg gyak nem), azt próbálod igazolni, hogy az addig nagyon rendben van, hogy a piacilag kevésbé jelentős cégek (pl. Uber), akiken emiatt kevesebb veszteni valójuk van, miközben sokkal többet nyerhetnek, felelőtlenül tesztpályának használják az utcákat egy új, sztenderdekkel nem rendelkező technológia esetében.
    Kicsit skizoid amiket írsz, no offence, de figyelj már rá arra, hogy milyen logikát akarsz végigvinni!