• _svd_
    #4
    "...aki gyakran rendel fogyoeszkozoket, pl. elelmiszert vagy tisztitoszereket es altalaban ugyanazokat a markakat, termekenkent adott idokozonkent, annak eleg jol elore lehet jelezni az ezen tipusu vasarlasait es felkeszulni az ismetlodo megrendelesek kielegitesere. Ha ezt nem ismertek fel, akkor vagy nagy gondok vannak a fejlesztesi reszlegen vagy tenyleg nem vasarolnak tobbszor az emberek toluk. ..."

    Nem ez a dolgok töréspontja.
    Én viszonylag gyakran vásárolok az Amazonról.
    Az élelmiszerek és az olcsóbb háztartásba szükséges kellékek és eszközök kiesnek a vásárlásból. A mosópor esetében kevéssé versenyképes a kiszállítás, a multik dömping árával. A zöldség és gyümölcs is olyan termék, amit a megtekintés után vásárolok.

    Vásároltam már tévét, táblagépet, számítógép alkatrészeket, Hifi cuccot, ...
    De ezeket nem lehet előre kiszámolni, mikor akarok másikat vásárolni.
    Nyilván vannak trendi termékek, amik kalkulálhatóak. Egy adott területen mennyivel növekszik vagy már csökken a kereslet.
    De ezeken túl a szükség szabja meg a keresletet. Hiába nagyon jó egy tévé, nem veszek belőle tartalékba. Vagy egy tucatot vásárolok, mert éppen panziót nyitok.
    Erre nem lehet algoritmust írni.