• end3
    #24
    Elkövettek egy kapitális marketing-hibát, nem vették figyelembe, hogy az átlagfelhasználók alapvetően szubjektív tényezők alapján döntenek. A nagy többséget nem érdekli még a hardver műszaki jellemzői sem, egy valami érdekli az embereket, hogy a média és a "szomszéd" felhasználók (akik akkor leginkább iPhone-t vagy Droidot használtak,) mit mondanak. A "csempék" utálatos volta szinte "minden csapból" folyt, és az átlagmegítélésnek nem tett jót az sem, hogy az MS egy nagyságrenddel kedvezőbb áron (dömping áron!) kínálta a drágákkal majd azonos értékű kamerát, telefont. (Egyszerűen kialakult a "a csóró lúzer WP-t használ" életérzés, amitől "természetesen" menekült minden magára valamit is adó felhasználó. A többihez képest olcsó termék mindenképpen gyanús a vevő szemében és "leértékeli" a terméket. (Egyszerűen még próbát se mer vele tenni. - Az általam két mobilszolgáltatóval (dual-SIM,) 5 évig használt Lumia 630-as tökéletes telefon volt, soha nem volt vele műszaki problémám, vagy 6 ezer képet gyártottam, hurcolásztam rajta SD-n. Mindezt 40 ezer forintért. - Most ugyanazt teszem 150-ér Droidon, megszoktam a hülyeségeit, de vannak kompromisszumok a kezelésben a WP-hez képest. :) - A "Store" hiányait nem tartom döntő tényezőnek, lényegében most sem használok több App-ot Droidon mint WP-n. (Bár de, van azért általam használt egy olyan fizetős alkalmazás amely soha nem készült el WP-re, helyettesíteni sem lehetne. De önmagában.., valószínűleg azt kevesen hiányolnák.) - Talán, a játékok hiánya a "gamer"-felhasználóknál probléma volt, és azok véleményformáló hatása is leértékelte a WP-mobilt. - Minden esetre, a számtech. elmúlt két évtizedében, tűntek el a süllyesztőben jó műszaki megoldások alapvetően szubjektív tényezők miatt. A WP esete is példa erre.
    Utoljára szerkesztette: end3, 2019.11.11. 08:43:50