duke#8
Pont azt mondtam, nem szamit, hogy az onvezeto autok a kezdeti idokben okoznak e majd baleseteket, mert az csak ido, es penz, kerdese, hogy szinte tokeletesen hibamentese fejleszek az onvezeto rendszereket. Szerintem mar alapbol is, nagysagrendileg biztonsagosabbak lesznek, az embernel, de ha majd lesznek hibak, azokat majd, kissebb nagyobb evolucios lepeseken keresztul, szinte tokeletesre csiszoljak. Es erre hoztam fol peldanak, hogy a sokkal nagyobb kockazatokat rejto repuloiparban is megoldottak. Mindegy mennyibe kerult, a lenyeg hogy megoldhato.
Az pedig, hogy repulogepet, meg jelenleg is folleg emberek vezetik, nem szamit, mert a gepeket iranyito 2, gyakran 3 professzionalisan kikepzett, nagy gyakorlatu ember (plusz a legiranyitas) a rendszer reszei, nem egy kivulallo felhasznalo, mint a atlag autovezeto.
Roviden, az embert is lehet hasznalni hibamentesen, csak biztositani kell a specialis felteteleket, ami egy hetkoznapi auto iranyitasa eseten tul draga lenne.