• defiant9
    #32
    "Semmi ilyet nem mondtam"
    maradjunk annyiban hogy a tömegközlekedés belekeverésének nem sok relevanciája volt.

    "Nem fogok egy példát kiragadni mert szétcincálod"
    Nyilván azért mert nem támasztják alá az állításod:
    "Jártál már olyan országban ahol jó a tömegközlekedés? Kb értelmetlen autót használni mert mindenhova gyorsabban eljutsz vele"
    Svájc sem ilyen ország, tele van autóval, én is jártam már ott.

    "Ugyanis megdöglenek a füstben meg a porban."
    Ennek ellenére a fejlődő országokban tipikusan emelkedik a légszennyezés. Tehát nem mind. A fejlett világban viszont valóban van ilyen trend, ennek örülünk. A budapesti adatsoron ez még nem igazán ütközik ki, annak ellenére sem hogy a gépjárműpark azért lassan modernizálódik.

    "Ennyi a lényegi különbség. Sebaj ha ezt is figyelmen kívül hagyod."
    Én hagyom figyelmen kívül? Leírtam hogy a városi aeroszolban a gumikopás kb. láthatatlan, a lakossági fűtés a legdurvább faktor, de a kipufogócsövek sem marginálisak. A por mindig velünk lesz, a lakásban is, az utakon is. A megoldás az hogy feltakarítjuk. Leginkább éjjel és hajnalban szoktak ezek a tisztító járművek az utakon lenni.
    Tehát te vagy aki a lényegi faktort figyelmen kívül hagyja és egy marginálisra fókuszál.

    "Attól még szar."
    Szar kinek? A cégnek aki kevesebbet fizet irodabérletre? Az openoffice legnagyobb hozadéka szerintem az hogy csökkenti a lehetőségét annak hogy mondjuk facebook-ozással töltse a munkaidejét valaki, ez egy kis irodában a háta mögött a fallal könnyebben megtehette.

    "Mennyibe fog kerülni. Írd már le."
    Én nem látom a tech cégek üzleti tervét, és ez nincs fent a neten. Egyébként amit most csinálsz az ismét érvelési hiba. Neked sincs kalkulációd azon állításodra hogy nem éri meg, mégis mástól várod a bizonyítást. Ami most számszerűen látható hogy a vezető egy nagyon drága komponens mind a személy mind az árufuvarozás esetén(évente sok millió forint), a tech cégek pedig vélhetően azért vágtak bele az önvezetésbe mert azt mutatta a számításuk hogy megtérülő lesz a befektetésük azzal hogy ezt a költségelemet kiváltják egy géppel.

    "Kell 1000 autó. A nap többi időszakában 100 autó."
    Ismét csak egy hibás alapkoncepció. A nap közbeni forgalom nem elhanyagolható, az általad feltételezett mintát a két púp igazolja leginkább, de közel sem igaz a 10:1-hez arány.
    SPOILER! Kattints ide a szöveg elolvasásához!

    De van ahol alig látszik a rush hour:
    LA:

    Beijing: