• dyra
    #31
    "Az autó igen, az önvezetés egy felkapott dolog"
    A tömegközlekedéssel próbálod igazolni az önvezetés szükségtelenségét. Ez akkor az autókra általánosságban miért nem vonatkozik?"

    Semmi ilyet nem mondtam. Elismerem van egy réteg akinek ez kell. Meg leírtam vagy 20x sok embernek meg nem.

    ""Ha az elővárósokból jó infrastruktúrán eltudsz"
    "Ha"=nincs ilyen. Azt állottad hogy egy jó tömegverekedés országban kb. mindenhova gyorsabban eljutsz tömegközeledéssel. Továbbra is várom hogy nevezd meg a helyet, mert szerintem nincs ilyen."

    Nem fogok egy példát kiragadni mert szétcincálod rákoncentrálva a "lényegtelen" problémáikra. Több országban vannak már régiók ahol jónak mondható, Svácj, Kína, Japán, stb.. Svácjban jártam az megdöbbentett.

    "nagyvárosok mind mozdulnak el a sétáló élhető koncepció felé"
    Mind? Mi a dugódíjat sem nagyon akarjuk bevezetni, de valóban van ilyen trend."

    Mind. Ugyanis megdöglenek a füstben meg a porban.

    ""Na oda az önvezető meg az elektromos auto se fér bele, a port ugyanúgy felverik, a fék és a gumi ugyanúgy kopik. "
    A por nagy része nem ezekből van hanem az égetésből, egyébként a teljes szinkronizált önvezető rendszerben(egy belvárosban kialakítható úgy hogy kitiltasz minden nem önvezetőt) alig kell fékezni, és azt is lehet motorfékkel(energia visszatáplálás). Remek példát hoztál rá hogy az általad említett 'elmozdulás' miért is tolja a rendszert az önvezetés irányába.:)"

    Aha, mert ha nem hajthat be senki majd az önvezető behajthat? A port felveri, a gumi kopik, a féktárcsa is. Nincs kipufogógáz. Ennyi a lényegi különbség. Sebaj ha ezt is figyelmen kívül hagyod.

    ""Az open office hibás koncepció "
    Lehet, de ettől még vannak, egyre több. Olcsóbbak."

    Attól még szar.

    ""Az autómegosztással ezeket az igényeket nem lehet kielégíteni."
    Nem látom miért ne lehetne? Van aki ma is taxival megy bevásárolni(ez egyébként online irányba tolódik, futárkodással kombinálva), van aki autót bérel nyaraláskor, van aki mol limoval jár munkába. "

    Rétegigény. Eddig sem terjedt el ezután miért terjedne? Mert nincs sofőr? Mennyibe fog kerülni. Írd már le. Erre még választ nem kaptam, csak , hogy majd ha ráál az ipar és tömegtermelésbe tolják ki az önvezetőket hihetetlen olcsó lesz. Okés. Hozzál adatot erre mennyire.

    Hivatkozol korábban ne írjam HA. Akkor légyszíves te se gyere azzal HA majd olcsó lesz az önvezetés meg az autómegosztás.

    "Csak egy brutálisan túlméretezett gépparkkal."
    Ez van most, brutálisan nagy géppark ami az ideje nagy részében OFF-ban van és amortizálódik."

    Reggel mennek dolgozni az emberek az egyszerű példa miatt egy kisvárosban. Kell 1000 autó. A nap többi időszakában 100 autó. Majd délután megint kell 1000 autó mert az emberek mennek haza. Akkor mennyi autó kell? Vagy 1100 ha az éppen javítás alattiakat meg a tartalékot is beleszámolom. Az autók az életciklusuk jórészében amortizálódnak. Áruld már el, hogy fogja ezt a rendszer működtetni? Egy autóval többen mennek? Azt hívják tömegközlekedésnek onnantól cseszheted a reggeli meetingedet az autóban.

    Előre látom a köv problémát bakker lekésem az önvezető autómat! :D:D:D Mert gondolom erre az a megoldás hogy oda is meg vissza is szállít embereket. Gondolom valami applikációval. Fenomenális.


    "Azt nem tudom mit jelent az extra előtag. New Yorkban is sok a taxi. Az Uber példája éppen azt mutatja hogy a nagyvárosokban csökken a tömegközeledés használata, ami azért kellemtelen mert öngerjesztő spirál, minél kevesebb az utas annál ritkábban indul a busz, minél ritkábban indul a busz annál jobb a ridesharing. Azt senki nem mondja hogy minden tömegközlekedés megszűnik, továbbra is lesz metró, vonat, komp, repülő. Az önvezetés és a megosztás is elsősorban a mostani autók piacára lép be, nem a metrót váltja ki, ami eleve gyakran önvezető ma is. "

    Ezzel most mit kezdjek? Nyilvánvalóan mindenhol van egy réteg aki nem szereti a tömegközlekedést és más úton jut el oda ahova akar.
    Utoljára szerkesztette: dyra, 2019.11.03. 10:55:44