• dyra
    #29
    Az autó igen, az önvezetés egy felkapott dolog amint kiderül mibe kerül nem fog kelleni. Az automegosztásban sem hiszek, koszos szaros autókba nem fognak beülni az emberek lehet az akármilyen olcsó.

    Ha az elővárósokból jó infrastruktúrán eltudsz jutni egy parkolóig ahonnan bevisz a tömegközlekedés akkor megint értelmetlen az önvezetés mert 20 - 30 perces utazás miatt nem fognak az emberek milliókkal többet költeni autóra még a gazdag országokban sem. Persze van egy réteg akinek erre van igénye ezt nem lehet elvitatni. Ők majd mennek önvezetővel.

    Ráadásnak a nagyvárosok mind mozdulnak el a sétáló élhető koncepció felé. Na oda az önvezető meg az elektromos auto se fér bele, a port ugyanúgy felverik, a fék és a gumi ugyanúgy kopik. Szóval maradhatnak kint.

    Az open office hibás koncepció nem alkalmas normális munkavégzésre nem értem miért lett menő. A normális irodák továbbra is 2 - 3 emberesek.

    Miért is veszünk autót?

    - nagyobb bevásárlások
    - kirándulások
    - munkába bejárás távolabbról
    - munkacélok (pl van egy kis telked a város határában)

    Az autómegosztással ezeket az igényeket nem lehet kielégíteni. Csak egy brutálisan túlméretezett gépparkkal. Megint kérdezem tőled ki fizeti azt ki?

    Oké a nagyon nagy városokban működhet. De pl az extra nagyvárosokban már olyan nagy a zsúfoltság, hogy a tömegközlekedéssel nem tud versenyezni időben.
    Utoljára szerkesztette: dyra, 2019.11.02. 12:16:20