• molnibalage83
    #64
    Képtelen vagyok megérteni, hogy minek beszélsz olyan valamiről, amikor láthatólag lövésed sincs, mert kommentjeid alapján nem tekersz rendszeresen. Én meg évi 6000 km-et a belvárostól az agglomerációig és fel a hegyekbe is. Önerőből nem fogaskerekűvel. Ez utóbbi a hobbi mondjuk, de ez az évi 6000 km töredéke csak. Tehát van fogalmam a témáról. Az utóbbi 6 évben úgy 32-35 ezer km-et tekertem, ebből az utóbbi 4 év volt 22 ezer. Volt, hogy heti átlagban 200 km-et.


    Sőt, az otthoni szobakerékpározást is, mert sokan nem tudnak kijutni a természetbe tekerni, és otthon nem erőszakolnak meg, nem támadnak meg gengszterek és nem harap meg kutya (élettani hatása pedig duplája a kültéri tekerésnek).

    Persze, foglalja csak a szobában helyet. Ezen felül mivel 0 haladási sebességed van, hűtés semmi. Na ott fogsz leizzadni csak rendesen...



    És hogy miért nem jó tömegközlekedni? Amit használ, annyit ront is.

    Ezt a hülyeséget mi alapján volt bátorságod leírni? Ez is attól függ, hogy mivel. Én anno csak kötöttpályán közlekedtem, szándékosan úgy tervezve az útvonalat. Szökőévenként volt, hogy forgalmi zavar vagy bárki lassított. A forgalmi zavar az egyszer sínre parkoló köcsög autós volt...

    Akkora extra stresszt okoz, sietsz, nem haladsz elég gyorsan, elkésel, sok kerékpáros együtt összevissza dülöngél és cikázik, izzadsz (és közben szívod a szmogot) ... hogy amennyit javít, annyit ront is. Sőt, sunyin ront, mert a stressz a pajzsmirigyen csapódik le. De ebbe most nem mennék bele, aligha vannak meg a szükséges endokrinológiai ismereteid.
    Nem haladsz? Jó röhögök, amikor a bringa és a villamos mozog a Nagykörúton vagy Hungárián a forgalom meg áll. Kivéve, ha egész napos bejárásról nekem kellett a Hungárián szopni 1+ órát az teljes táv 5%-án...

    Miért van az az érzésem, hogy te csak autóval közlekedsz és soha életedben nem tetted másként kb. sulis korod óta vagy akkor sem?


    Bringával meg...

    1. Nem haladok elég gyorsan? Bp-n a rendszeres az, hogy az autóforgalom áll, én meg haladok. Előző munkahelyemen egy nő Kispestről járt Kelenföldre. 60-70 perceket autózott. Én 1 km-rel rövidebb távolságra 23 perc alatt értem haza.

    2. Az autóban is pont úgy szívod a szmogot. Csak nem haladsz.Lásd itt.

    3. Az autók dudálnak, pofátlankodnak be és ragadna be a kereszteződésekben és nem a kerékpárral közlekedők. Na, akkor melyik stresszes? Bringázni, amikor röhögök a sok hülyén, hogy hogyan bassza el az pénzét és idejét?

    4. Én bringázással konkrétan 10 kilót lefogytam és azóta is tartom. Mindig elfog a röhögés, amikor dugóban megérkeznek a "fitness" centrumba autón az emberek és odabent ráállnak a futógépre meg a szobabringára. LOL...


    Tééényleg? És hol, mivel bizonyítottad ezt be? Mert a jogosítvány ugyebár pont ez, bebizonyítod hogy képes és alkalmas vagy, ezért vezethetsz.
    LOL

    1. Megint saját magadnak mondasz ellent. A bringázáshoz nem kell jogsi.
    2. A vezetés tanulása előtt teszel KRESZ vizsgát.

    Ezek a hírek általában azzal végződnek, hogy árokba hajtott, fának ment, elcsapott és megölt valakit.
    Szóval én ezt nem fognám fel ilyen könnyedén.
    Az ilyenre azt mondják: cigány munka.


    Ez hogyan jön ide? Ők jogsi nélkül vezetnek. De a bringához nem kell ma jogsi. Tetszik, nem tetszik, ezt van. De a KRESZ-t anélkül is lehet ismerni. A szezont kevered a fazonnal, de jössz nagy fölényesen endokrinológiával. A fentiek alapján sejtem, hogy mennyi valós tudásod lehet azon a területen. Még két azonos fogalmat sem tudsz beazonosítani...

    Szóval elhiszem, hogy te 14 évesen nagy KRESZ zseninek képzelted magad. Kb mint a sok kisebbségi, akinek a "véredben van".
    De, nem. Talán elmélyülten meditálhatnál ezen egy pár percet, esetleg rájöhetnél pár nagy igazságra.


    A szomorú helyzet ma az, hogy nekem van jogsim, de nem vezetek. A sok balfasz sofőrnek meg én integetek jobb kézzel minden nap, hogy menjen már, neki van elsőbbsége. Mert ennyit nem ismer fel kb. a vezetők negyede ötöde. Vagy nem figyel, mert telefonálni azt kurvára fontos vezetés közben. Annyira, hogy nem adja meg az elsőbbséget bringaút kereszteződésnél.


    New York: 1300 km sínpálya.
    Budapest: 39 km
    33x annyi ...


    A város területét is megnézted?
    Egyébként meg hol mondtam, hogy elég a Bp-i? Pont arról beszélek, hogy út bővítés és minden hülyeség helyett talán befejezhetnék 40 év után az M3 metrót pl...

    És az a vicc, ez is engem igazol
    Azaz ha megteremtek a kulturált tömegközlekedés szükséges feltételeit, akkor azt fogják használni az emberek. (PONT .... POOOOONT ... Q.E.D. !!!! )


    Ebben egyetértünk. De a kerékpározás is brutálisan tudna segíteni. Mert, ha 3000 autó/óra forgalomból leveszel 1000 db-ot az sokkal inkább érezhető, mintha 5000-ből tennéd.

    Ez egészet nézd meg.

    Ezért nincs semmi értelme erőltetni az autózás és maximálisként kezelni a nagyvárosi és belvárosi útfelületet, ami így is aránytalanul seggnyalás az autózás felé és telibeszarása helyben lakóknak.