• molnibalage83
    #56
    Gratulálok. Sportemberként sportolsz tehát egy SPORTESZKÖZÖN :D

    Nem. Közlekedek vele. És állva hagyok minden közlekedési módszert csúcsidőben. Van, hogy egy átlagos hétköznapon 1 óra alatt tekerek 15 km-t, és 3 boltban is járok. Ez autóval önmagában 1,5-2 óra lenne a városi forgalom miatt. Ha ez neked sport...

    Reggel melóhelyre 13 perc alatt érek be. Tömeggel ideális estben 30 perc lenne. Az előző melóhelyen egy 21 perc vs 45 perc volt.



    Azért ugye érted, hogy Mancika, Julika meg a pici Jocóka erre nem képes, és agyatlanság lenne erre kötelezni őket ?!??

    Miért? Sétálni sem képesek? A 15 km/h-val tekerés teljesítmény igénye nagyjából a sétálással azonos. Minden egészséges ember képes rá 14-60 éves kor között a tempó lesz kicsit eltérő. Anyám egész életében bringával járt munkába agglomerációs városban. 60 felett is.


    Nem, nem érted? Sajnálom, elfelejtettem, hogy ugyanígy a nem szellemi sportembertől a gondolkodást se szabad elvárni ...

    Ez az a pont, ahol valószínűleg néhány ember pofánverne, ha szemben állnál vele. Azért mindennek van határa. Vérostoba kommentek mellett még van bőr a képeden ilyen szintű személyeskedéshez. Epic.

    [14 év alatti SEMMI KRESZ ismerettel nem rendelkezik. Segédmotorra is csak utána lehet letenni jogsi.
    Ergo: SEMMI HELYE KÖZÚTON !


    És ezt az ökörséget miből vezetted le? 14 évesen autós utasként a KRESZ alapjaival tökéletesen tisztában voltam és minden táblát ismertem. Az, hogy valaki nem tanulja meg, mert nem teszik lehetővé neki, nem érdekli vagy nem kell nem jelenti azt, hogy nem képes rá. Az én időmben volt aki 17 évesen már vezetni tanult. A 17 éves szerinted annyival több és okosabb egy 14 évesnél? A főnököm meg nettó kijelentette, hogy kb. 8-10 tábla ismerete és a jobb kéz szabály és pár alapvel alkalmazása az esetek 99%-ban elég.

    Valahol szomorú, hogy ennek betartására is képtelen az autóval közlekedők döntő hányada sajnos. Kb. olyan gyakran látok pirosba hajtó vezetőt, ahány lámpánál járok. Előbb utóbb sejthető volt, hogy látok egy ilyet. Ha a vétlen motoros vagy bringás lett volna, akkor lehet, hogy ma +1 halott lenne.

    Ennek fényében és erősen ellene vagyok, hogy az autózás lehetőségei bővítsük, mert csak még több barom lesz az utakon. Eljutottam oda, hogy minden zöld lámpa esetén a piros felé is nézek erősen, mert nem lehet tudni, hogy mikor jön egy ökör, aki szarik a szabályokra.


    Te, legalább egy béna 1.0 helyesírás ellenőrzőt engedélyezz már a böngésződbe.
    Nem vagyok egy grammarnazi (mert szerintem a mondandó fontosabb, mint a tökéletes helyesírás), de ez azért már az én szememet is bassza.
    És próbáld már meg értelmes emberként egy hozzászólásban a választ egy üzenetre (azaz ne flood-olj !)


    Az ellenőrző nem mindent talál meg mindent és olyat is aláhúz, amit nem ismer vagy nem érti a kontextust. Ezt nem vettem észre ezt. Nagy ügy. Ez zavar, ahelyett, hogy érvelnél vagy személyeskednél. Ez a kemény, nem a kád széle...


    Ez a realitás picikém, és nem a 8-80 évesig bringára paraszt.

    Sehol nem mondtam, hogy 8-80 évesig, de csak ferdítsél és hazudozzál csak tovább...


    A realitás, bizony az a fránya realitás ... igen messze elkerül téged:
    Csapadékos napok száma 183
    Jelentős csapadékú napok száma 39
    Zivataros napok száma 32
    Hőségnapok száma 24
    Nyári napok száma 110
    Fagyos napok száma 83
    Téli napok száma 16
    Zord napok száma 4
    Ködös napok száma 40
    Na ezek között van átfedés, de azért le tudod vonni a 365-ből.


    Köszönöm, most bizonyítottad be, hogy sík hülye vagy, vagy csak nem figyelsz.

    1. A linkelt statisztika országos, tehát az egész országot nézi. Nem érdekel engem, hogy a héten 3-szor esett Sopronban, ha Bp-n egyszer sem, ahogy egy sopronit fordítva. Idén egyszer sem áztam el. Egyszer vártam fél órát melóhelyen, hogy álljon el az eső és egyszer reggel induláskor. Ennyi.

    2. Melyik részét nem értetted annak, hogy a csapadékos napok száma nem egyenlő azzal, amikor éppen esik, ahol éppen vagyok...? Bp-n van, hogy 8 helyen 3 zápor van egy nap. Csak egyik sem ott, ahol én éppen tekerek. A mai időkép radarkép mellett nettó kreténnek kell lenni, hogy elázz.

    Bp is akkora, hogy a Bp-i csapadékos nap sem jelenti azt, hogy ott esek, ahol én vagyok éppen. Csak idén volt 3-szor olyan, hogy a szomszédos kerületben levő barátomnál esett az eső, nálam meg egy csepp sem... Vagy pl. a Blahán a munkhahelye közelében esett, de Kelenföldön meg semmi.

    Melyik részét nem érted annak, hogy éves átlagban eddig 5-ször volt rajtam kb. esőálló cucc? Ez nem oda vissza, hanem összesen. Tehát évi 250 munkanap x2 tekerésből... Ez átlag.
    ÖTSZÖR.
    Idén összesen háromszor. Tavaly volt csak olyan, hogy zsinórban két nap kellett.
    (Csak már ezzel megtérült az ára, mert 5 nap bérlet árába került.)

    Tessék. 30 napos csapadéktérkép és 15 mm eső Bp-n. Olyan régen esett komolyan, hogy arra emlékszem, hogy még nyár volt...

    Ilyen gyakran "probléma" az eső.

    Remélem senki semmilyen komoly munkát nem bír rád, mert [{]kettő darab faktor[/b] értelmezésére is képtelen voltál. Ennyit a szellemi sportemberkedésről...

    Pfúúúúúúúj, undoríííítóóóóóó. Aztán abban a leizzadt, átázott vizes göncben ülsz egész nap ?

    Nem izzadok le. Nem figyelsz.


    És a gatyába nem izzadsz bele bakker? Fél gyerekkorom cangán töltöttem, de első volt hazaértem hogy még alsógatya is csere.

    Képzeld. Nem. Ezek szerint öltözni sem tudsz rendesen. Legalább megtudtuk, hogy mihez nem értesz még.

    És igen, sajnos 1x próbáltam öltönyben tekerni 6km.
    - öltönynadrág szára szar, beakad. És Kva meleg. Gáz.
    - öltöny piszok meleg, szarrá izzadod magad. És Kva merev. Gáz.
    - ing szar. Dörzsöl, vág, smirgli
    - nyakkendő = halál
    Azért megnézném hogy tekersz be úgy, hogy egy váltás ruhát (öltöny) is viszel magaddal.

    És ki mondta, hogy öltönyben kell tekerni? Sehol. Esetleg tűzoltó feleszerésben is megpróbálhatnád, mert annyira volt releváns a példád. Öltönyben én sem tekernék. MErt nem is kell.

    Irodában én még életemben nem láttam öltözőt.

    Infoparkban dolgozom, előtte meg nagyobb irodaházban máshol. Mindkét helyen a pincében volt.

    @M2
    "Részemről drasztikus lépéseket tennék Budapesten az autók kiszorítására. Körutakon belülre csak különleges engedéllyel, nagykörúton belülre fizetősen lehetne autóval behajtani, az egész városban közterületen parkolást fizetőssé tenni."
    Ne nevess, de TÁMOGATOM !
    Viszont nem úgy, eszetlenül ahogy egyes fasisztoid állatok kitalálják, hogy "holnaptól ez van, pofa be, és old meg magadnak ahogy akarod ... hej"
    Ésszel.
    Előbb a szükséges fejlesztések, amiket felsoroltam.
    Ha az mind megvan, tapsikolva fogja fogadni a nép.
    Ha nem, akkor kb ... TV székház (jogosan).


    És ezt hogyan képzeled el, hogy a bringázásról nettó hülyeséget vallasz? Basszus a fejemet fogom, amikor korombeli közeli barát Gazdagrétről 4,5 km-re kocsival jár be dolgozni, majd puffogot egy sort, amikor baleset miatt 1,5 óra volt az út haza. Úgy, hogy van bringája...

    De nézd meg Amerikát. USA azon nagyvárosaiban, ahol jó a tömegközlekedés ott 1 alatt van a kocsi/háztarás szám, mint pl. NY egyes részein. Los Angelesben meg 2 vagy feletti is talán. Na, ott a város felületének 50%-a út és parkoló.

    Ezek után érdeklődéssel várom, hogy a lenti kommentcunamiból az autózást preferálók hogyan kívánják kommentjeikben levő ökörségek feloldását megoldani...?

    https://www.governing.com/gov-data/car-ownership-numbers-of-vehicles-by-city-map.html
    Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2019.10.15. 13:12:22