• Macropus Rufus
    #8
    "- Soha nem lesz ilyen, mivel a fizikai hordozók ideje egyre inkább lejárt."
    mert az ssd az virtuálisan tárol vagy mi? A hdd-k kora annyira nem járt le, a storage rendszereknél erősen marginális helyen vannak az ssd-k... ne az otthoni vasakból indulják ki.

    "- A 175GB akár 4k felbontású high-res textúrákat, sokféle lokalizációt, zenéket, sokcsatornás hangokat, szinkronokat és persze rakatnyi multis pályát tartalmaz, melyeknek - 1-2 kivételtől eltekintve - sok közük nincs a single kampányhoz."
    ezek nem indokolják a 175.000MB-os méretet. A programozási tudás hiány annál inkább.

    "- A régi játékok nem hallottak még a FHD felbontásról sem, nem, hogy a 4k-ról, így értelemszerűen drasztikusan kisebb helyet foglaltak el. Készíts egy képet a fényképezőgépeddel a legalacsonyabb felbontáson, majd a legmagasabbon. Az első esetben 1 MB alatt lesz egyetlen kép, míg a maximális felbontáson 5-7 MB helyet fog elfoglalni. Egyetlen darab kép, nem pedig egy játék, ami akár 60 képkocka/mp-el folyik le a képernyőről 4k-ban"
    régen 1600x1200 volt ami pár ezer pixel híján fhd. És voltak játékok amik ezt használták. A fotós hasonlat nem jó ui. itt nem fotók jelennek meg, hanem 3d modelleket mozgat és renderel a gép. Ezért nem igazán jó hasonlat a képek.
    Utoljára szerkesztette: Macropus Rufus, 2019.10.10. 10:23:38