#3
Teljesen mindegy, hogy megcsinálható vagy sem. A repülésnek 100% hatásfok mellett is van energiaigénye, ami nő a sebességgel. Durván. Ergo minden ilyen gép átka lesz, hogy kevés utast visz, ergo drága, ergo kis igény = pénzügyi katasztrófa.
A repülőgép ipar fejlődése megmutatta, hogy az utas árérzékeny és nem időérzékeny. A tömegek számára a gyors utazás túl drága. A szupergazdagok olyan kevesen vannak, hogy senki nem fog 1 mrd dolláért legyártani 10-20 db business jetet.
Ennek a végén.
Meg itt.
Még a repülés aranykorában sem voltak picit többet fizetni a gyorsabb repülésért.
A Concorde is olyan prémium járat volt, ami alig vagy nem volt nyereséges. Magasabb osztályon lassan, de kényelmesebben és olcsón többet repültek, mint gyorsan, de a nem túl kényelmes C-n... Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2019.10.03. 12:45:16