Paralives
  • Xifoman
    #57
    Kiderült a karakterkészítő eszközök korai prototípusa.

    A karakterek testreszabásának többféle módja van megerősítve.
    A játékosok csúszkák segítségével testreszabhatják a karaktereket, például a TS2 és a TS3.
    A játékosok is tudják, hogy közvetlenül kattintson testrészek és manipulálja őket, mint TS4.
    Alex Masse, a solo játékfejlesztő az utóbbi időben a színfalak mögött dolgozik, és megtervezte a titokzatos Parafolks-ot, amely a Paralivesben látható karakterek hivatalos neve.

    A rajongók izgatottan várják a nagy felfedezést, amely a következő hónapokban játékpótkocsi formájában érkezik. Ma azonban Alex bemutatta a karakter-testreszabási eszközök korai prototípusát, amelyek elérhetőek lesznek a közelgő élet-szimulációs játékban.



    A karakterek testreszabásának többféle módja van megerősítve.
    Ne ess pánikba; A parafolkok nem libák. A videóban megmutatjuk a karakterek testreszabási eszközeinek nagyon korai koncepcióját a Paralives-ben. A játékosoknak sok lehetőségük lesz a Paras tervezésére; az egyik a klasszikus módszer a csúszkák használatával a különféle jellemzők és testrészek alakjának és méretének ellenőrzésére, a másik módszer pedig a karakterre kattintás és húzás modernizálásának módja, akárcsak a The Sims 4.

    Annak bemutatása érdekében, hogy miért lesz kétféle módszer a karakterek testreszabására, Alex nemrégiben egy Patreon közvélemény-kutatást szervezett, amelyen a rajongóknak megkérdezték, melyik a fent említett két testreszabási módszer közül jobb. Kiderül, hogy néhány ember inkább a csúszkákat részesíti előnyben, míg mások inkább a karakterre kattintva, és közvetlenül ráhúzzák. Egyesek mindkét módszert részesítik előnyben, és azt kérdezték, vajon lehetséges-e mindkettő? Nos, kiderült, hogy mi is mind; a testcsúszkák közvetlenül kapcsolódnak a „kattintás és húzás” módszerhez. Mindenki nyer!

    Frissítés: A karakterek nem lesznek "alacsony poly"
    Alex új idézete izgalmas új részleteket derít fel a karaktertervezés tervezett stílusáról. Valószínűleg a játék környezetének jelenlegi művészeti stílusa miatt sok rajongó aggodalmát fejezte ki amiatt, hogy a karakterekben nem lesz-e részletesség, vagy túl „alacsony poly” -ok lesznek-e.

    A cél reális arányok és részletek, miközben egy kicsit karikatúra. Nem igazán lesznek alacsony poly - Alex Masse