• Macropus Rufus
    #9
    " Egyetlenegy taxi vállalat sem képes az utasra hárítani a felelősséget azzal hogyha leírná hogy az utas visz el minden utazás alatti balhét..."
    ez igaz. De az autonóm autókban nincs sofőr, míg a taxiban és a737-ben van.

    Teszteletlen kód: pedig nem szokás nagyon tesztelgetni. És ugye még akkor is ott van a lehetőség, hogy valami nem lett jó, és igazából nem okozz gondot, de havonta rebootolni kell a fed.szgépet, mert ellenkező esetben bazmeg van.
    Lásd Airbus esetét. Tudnak róla, és ráadásul gondokat is okozott, ezért resetelik 149 óránként: https://airlinerwatch.com/a-software-bug-in-a350-900s-requires-system-reboot-every-149-hours/

    "Abszurd lenne ha azt büntetnénk akinek semmi ráhatása nincs a balesetre csak utazott, ilyen nincs a jogban. "
    nem ezt írtam :) hanem azt, hogy saját felelősségre fogja használni. Akár csak az op. rendszert. Ott sem perelhetsz senkit, ha a 4 éves munkát egy pillanat alatt megy a levesbe az op.rendszer hülyesége miatt. De akár említhetném bármelyik programot ui. ez a kitétel minden program végfelhasználói szerződésében benne van. Benne lesz a kocsiéban is. És ha jogászkodni kell, akkor a software óriásoknak vannak komoly jogászaik és az is elég, hogy ha húzzák az ügyet mint a rétestésztát. (lásd Bhopal katasztrófát: addig húzták a kártérítést amíg minden túlélő meghalt. Vagy gecik is lehetnek: Concorde baleset, Minden hozzátartozó 7 millió €-t kaptak, de cserébe nem perelhetnek semmiért. Aztán kiderült, hogy lehetne miért, de akkor már nem tehették meg. És ezt pontosan tudták az ügyvédek. Olcsóbb volt 60x7 milliót kicsengetni, mit az esetleges későbbi perekben ennek a többszőrősét / hozzátartozó)

    "Tuti nem lesz mivel eleve nem szofvert veszel."
    szoftvert is. Az autonóm vasak a program nélkül sehová nem fognak menni, szóval programot is veszek. Nem lecserélhető az alkalmazás. Program+autó egy szerves egység.