• Bruce_Willis
    #5
    Nem pr fogásból kell tudatosítani az emberekben azt hogy ők nem az adatokból élnek -ezt csak az első hozzászóló találta ki - hanem azért mert az emberek buták és összemossák az apple-t a facebokkal és a guglival.
    Azért van ennek most komoly jelentősége mert még a törvényhozók is akik fel akarják darabolni a céget, vakon vannak.
    Aki használt már ios készüléket és droidot, és nem 50 alatt van az iq-ja, az azonnal észreveszi a különbséget. Ha egy apple készülékre telepítesz egy applikációt és az hozzá akar férni a helyzetedhez, kamerádhoz, mikrofonodhoz, addig nem férhet hozzá amíg nem engedélyezed.
    Droidon utólag lehet tiltani, alapértelmezésben engedélyezve van.
    iOS-en sok dolog korlátozva van biztonsági okokból.
    A felhőszolgáltatásokat összehasonlította egy független cég és a google elbukott az adatvédelemben. Amit a drive-ra feltöltesz, azzal onnantól kezdve szinte bármit megtehet a google. A gmail is rendesen átnyálazza az emaileket, levéltitkot nem ismerve. Apple felhasználóknak durván korlátozza a térkép, a youtube, és a kereső használatát, mert szeretné hogy az ő platformján, az ő applikációján használd a szolgáltatásait, hogy minél könnyebben megfigyelhessen, hogy minél több adatot tudjon meg rólad.
    Ez jelen van firefoxban windows rendszeren is a yt használatát korlátozza.
    És még sorolhatnám...

    Szóval ez a PR duma megint csak a szokásos fröcsögés.

    Az a PR amikor a google és a facebook jön ezzel a dumával, és szabadkoznak hogy mostantól mennyire fogják védeni a magánszférát. Aki elhiszi hogy megváltoznak, és holnaptól a sok milliárd dollárt eldobják maguktól amit az adatgyüjtéssel szereznek, az nagyon ostoba.