Nem éppen, mert a járművekre pont nem igaz, hogy nem lehet automatizálni! Lehet, és fogják is!
Sehol nem írtam, hogy nem lehet.
Ez nem így működik, ugyanis országonként, de akár még országon belüli régiónként is eltérő lehet a piaci igény. Rendkívüól beszűkülten gondolkodsz, nyilvánvalóan a magyar nyomorból indulsz ki bármiről is legyen szó. Egy cég a piaci igényeket globálisan vizsgálja, márpedig számos ország van, hatalmas bevételekkel, ahol a taxik robotizálása kifejezetten rentábilis lesz. Bivajbasznádon nem fogja megérni -bár ez sem biztos, számos összetevője lesz még annak, hogy ez kiderülhessen-, de nagyon sok országban már most látható és borítékolható, hogy lényegesen olcsóbb és hatékonyabb lenne a robottaxi.
Mivel általánosságban beszéltünk róla. Nyilván mások a feltételek Tokióba ami egy 30 millás metropolisz meg Debrecenben ami egy falu Tokióhoz képest.
Nem a magyar nyomorból indulok ki. Első körben oda kéne eljutni, hogy van ilyen működő szolgáltatás valahol. Még itt sem tartunk csak jelzem.
Éppen fordítva! Azért néptelenednek el, mert NINCS munka! Ha neked igazad lenne, akkor nem kéne elköltözniük, mert meg tudnának élni helyben. De nem tudnak, mert pont nincs akkora igény az élő munkaerőre, mint korábban...
Ez a folyamat a fejlettebb országokban már 100 éve lezajlott. Amúgy most nem tudom mivel vitatkozol mert én sehol nem a gépek ellen vagyok hanem a robottaxi működésével kapcsolatban vannak kétségeim olyan szempontból, hogy nem vagyok róla meggyőződve, hogy tud olcsóbb / hatékonyabb lenni mint a hagyományos taxi.
De mivel a mezőgazdaság vidéken van és az emberek már régen nem ott élnek emiatt sokkal jobban rá vannak kényszerítve a gépesítésre mint azok az iparágak ahol még rengeteg az olcsó munkaerő.
Pedig jó lenne, ha sorolnád, mert enélkül megint csak egy légből kapott kijelentésnek túnik amit mondasz! A gyakorlatban azt látjuk, hogy az élet minden területén van igény a minőségre, és bár mennek tönre cégek ilyen-olyan okból természetesen, de az messze nem igaz, hogy a minőségi gyártás miatt nem lehet megélni a piacon. Számos brand van, ami éppen akkor menne tönkre, ha az árakkal kezdene el foglalkozni a minőség helyett (Gucci, Louis Vuitton, Prada, Rolex, Cartier, BMW, stb., k*rva hosszan lehetne sorolni)! Szóval tényeket please!
Ezt nem tudom mire írtad.A felsoroltak jó része pont nem tucattermék és sok bennük az emberi hozzáadott érték.
Az én felvetésem az volt, hogy a gépesítésnek akkor nincs értelme ha a minőség és az ár is rosszabb lesz. Még akkor se ha a minőség ugyanolyan lesz csak épp drágább.
UI: Nem a gépek ellen vagyok! Automatizáljunk! Én is azt mondom. De ez a Taxis dolog bukta lesz. Ennyi a véleményem és a hozzászólásom ne akarj olyan dolgokat a számba adni amiket nem mondtam!