• molnibalage83
    #13
    A szupergepeik eppen csak a levegobol nem potyognak le (de).

    Minden géppel fordul elő baleset, ennek aránya az, ami fontos.
    Típusra lebontva.

    Nézd meg az F-35A kezdeti statját a 4. gen gépek kezdetijével. Eddig nem zuhant le egyetlen F-35A sem.
    Ez volt az egyetlen F-35 veszteség eddig, de ez F-35B. A teljes F-3 flotta több, mint 120 ezer órát repült eddig.

    Nézd meg az F-15 és F-16 első 100k óráját. Az F-35 már most elérte azt a szintet, ami az F-16 és F-15 gépeknek úgy 20 évébe telt.


    Az idiotak meg az a10-et is a csoda lopakodo szarjukkal akarjak lecserelni.

    Mert az A-10C is az esetek 90+ százalékában is PGM-eket indít és dobál a MANPAD zóna felett. Tudod kik rajonganak a GAU-8-ért féktelenül? A US Army és a USMC. Csak a gépet nem ők üzemeltetik... Ja, ez a más faszával tipikus esete úgy, hogy bezzeg az Army is vastagon költ CAS képességre (AH-64E Guardian + drónok) és a USMC legendásan saját erőből futtat néha ökörségeket is lásd F-35B és részben megnyomorítása így az F-35A és C-nek is.

    Az A-10C túlélőképessége COIN környezeten kívül egy 25+ éves orosz csapatlégvédelem ellen is eléggé "vicces"...

    Azt meg egy ugyesebb lovesz geppuskaval leszedi ha alacsonyan kell repuljon..

    Az A-10C-t?
    Lol
    Lol2
    Többet nem linkelek. Minek.

    A SV hadművelet linkelt sérült gépeit is nézzed meg.

    Ettől függetlenül a probléma az, hogy a mai IR/radar SHORAD ellen szine teljesen mindegy mivel mész. Olyan pontosak és akkora harci rész van rajtuk, hogy kis túlzással isteni csoda kell ahhoz, hogy találat után hazamenjen a gép. Ezt az elmúlt 50+ év alapján ki lehet jelenteni. Az F-15A is éppenhogy haza tudott menni egy R-60 találat után ami a világ legkisebb légiharc-rakétája... Egy Osza/Tor, stb. ellen tökesélytelen minden vadászgép, ha közel pukkan el.