• kvp
    #7
    "A fékrendszert nem tudom miért kapcsolták ki, de nyilván ezt a részt is vizsgálták és volt rá indok. Mellesleg, az egész balesetről a nő tehet, aki sötétben, kivilágítatlanul, részegen, körbe sem nézve átcaflatott az úton. Ha nem egy robikocsi üti el, senki le se szarta volnaz az egészet, a sofőrt meg simán felmentik."

    A video eleg manipulalt lett, valojaban joval vilagosabb volt a helyszinen. Az aldozat is hibazott az atkelesnel, meg a sofor sem nezte azt, hogy mit csinal az auto. Viszont biciklit tolni lehet jogsi (azaz szoftver engedely) es kresz ismeret nelkul is, autot vezetni nem, ezert az autoknak kell vigyaniuk az emberekre.

    A google meg tudta oldani, hogy meg azt is meglatja a kocsijuk ha egy lampanal allo biciklis egy par mm-t elore/hatra hajt a labaval es megall akar a keresztezodes kozepen is, nehogy lassan eleguruljon a bicikli es elusse. (megtortent eset, egy fixis jart igy, csak akkor mert tovabbmenni a google kocsija, amikor jelzeskeppen lerakta a labat)

    A fejlesztok jogilag ugyan nem hibasok, de ha nem kotik ki a veszfekezesi rendszert azert hogy a helyere bekossek a sajat elektronikajuk, hanem megoldjak parhuzamosan, ha rendesen mukodne a szoftver es nem irjak direkt batrabbra mint ami biztonsagos, ha van ket tesztmernok a kocsiban, meg meg jo sok ha. Az az egy viszont kiderult, hogy az uber szoftvere uber szar, gyakorlatilag vak es hozza meg vakmerobb is mint az atlagos emberek. Nem nyero. Es olyan embereket alkalmaznak a tesztelesre, akik mindent csinalnak, csak nem tesztelnek. Ez uzletileg nem tul jo kepet fest a vallalat kulturajarol. (nem mintha mas teren jobb lenne a helyzet)