• kvp
    #3
    A regi amerikai kocsikban mar volt. Az elso ulopad lehajthato volt a masodik pad szeleig, franciaagyat formalva. Az ilyen kialakitasu autok az autosmozi latogatok legkedveltebb jarmuvei voltak. Aztan ezt kiszoritotta par ujabb fejlesztes mint a biztonsagi ov, a fejtamla meg a kozepkonzol. A regi kalsszikus amerikai autokban egyik sem volt, sot a kedvencemben oszlopok sincsennek, csak egy ket oldalt hajlitott szelvedo, a tetejen a vaszonteto rogyito csikjaval. Fejreallni, teherauto ala becsuszni, szembol, hatulrol vagy oldalrol utkozni ugyan nem szabad vele, de legalabb az eros motorhoz es hidraulikus valtohoz virsligumik es dobfekek tartoznak. Szoval megy csak kanyarodni vagy megallni ne probaljunk vele. Na egy ilyen autoban tenyleg elmeny menni, foleg nyilegyenes, ures uton, padlogazzal.

    Egyebkent az Audis otlet erdekes, csak varosi araszolasnal nem sokat er, orszaguton meg nincs hirtelen kanyar. Kanyargos terepen meg felelotlenseg gyorsan menni. Max. versenypalyan van ertelme, de ott meg a sima kilatas is erdekes szokott lenni.