• Ender Wiggin #82
    nem tudom, ki hallgatta meg a totalcar podcastot, amiben magyar fejlesztők voltak vendégek. Akik ugyan a 4-es szintet vették célba autópályán, de elmondták, hogy a 3-as zsákutca, a 2-es használhatatlan, az 5-ös lehet, hogy sosem valósul meg (vagy több évtizedet kell rá várni), mert az önvezetőtől nem lehet csodát várni és az emberi érzékszerveket, életen át berögzült reflexeket, szituációkezelést, előrelátást lehetetlen programozni... (és az nagyon nehezen elképzelhető, hogy az utakon kizárólag önvezető autók közlekedjenek, pl. a motorosok, kerékpárosok egyéb lassú járművek kizárásával, maximum autópályán - ezt már csak én teszem hozzá).

    Ami az olcsóbb lesz-e a taxi vitát illeti, kizárt, hogy olcsóbb lehetne, mert a sofőr esetleges kizárása a folyamatból extra profit, ami nem fog odaadni senki az utasoknak. Meg aztán lesz más adó, ami helyettesíti az emberi költségeket...