• defiant9
    #71
    "Milyen költségtől szabadulnak meg a taxis cégek ha robottal dolgoztatnak? Szerintem semmitől."
    Ez ordas rövidlátás. A söfőr költségétől megszabadulnak.

    "A waymo üzleti modellje még semmit nem bizonyított."
    Ilyen alapon a te állításod sem, csak egy üres hsz.

    "meg már vagy 100 éve vannak."
    Hegesztő munkás is 100 éve volt, mégis valaki egy hegesztő robot állított be az gyárcsarnokba. Siralmasan alacsony színvonalúak az analógiáid.

    "Nem tudsz olyan munkát végezni aminek magas hozzáadott értéke van. "
    Definiáld a magas hozzáadott értéket, mert csak dobálózol vele. Egyébként pl. nyilván nem lehet agysebészeti műtétet a hátsó ülésen bonyolítani, de pl. a sebésznek az is a munkája hogy képben legyen a szakterületének aktuális eredményeivel, olvassa a publikációkat, ezt pedig nyugodtan megteheti a hátsó ülésen hazafelé vagy a munkába menet.

    "Milyen az ár / teljesítmény mutatójuk? "
    Mennyi? Válaszold meg ha már sikerült egy ilyen idióta kérdéssort összeraknod. Ha nem sikerül megválaszolnod akkor talán rájössz hogy miért is az. De várom a válaszod. Tényleg.

    "Én ezt a tartalomfogyasztásos bullshitet nem veszem be"
    A bullshit szó itt azt jelenti hogy nem tudsz konkrétan reagálni?

    "Olyan mint a dolgok internete ami szintén nem akar terjedni"
    A kettőnek nem sok köze van egymáshoz. Egyébként terjed az is bár nem robbanásszerűen. Miért nem mondjuk okostelefont hozod fel példának, az miért terjedt el amikor olyan ordas nagy hülyeségre jó mint a retyón nyomkodás. Birka egy analógia ez is.

    "legtöbb embernek a már meglévő vezetéstechnikai rásegítő rendszerek is elegek lesznek."
    Ezek most is vannak, de ezek nem engedik meg hogy csak utas légy. Valójában az a trend hogy a mai generációk egyre kevesebb arányban váltják már a ki a jogsit is, nincs igényük saját autóra, rengeteg egyéb módon el tudják az idejüket tölteni, és ehhez még önvezetés sem kellett.