• defiant9
    #5
    "akkor tartalekmegoldaskent esetleg meg lehetne tartani"
    Meg lehet ugyan tartani kelet EU-ban a színvonalat a 3. világ szintjén, ennek persze az lesz a folyománya hogy a legjobbjaink legalább a 2. világ nyugat Európájába orientálódnak, minél nagyobb a lemaradás annál vonzóbb a jobb életszínvonal mágnes.

    Waymonak 25 városra van engedélye, nem gondolom hogy annyira nehéz egy Daimler méretű cégnek liszenszt szerznie:
    As of October 12, 2018, there are 60 Autonomous Vehicle Testing Permit holders.
    Németországi és Kínai engedélyük is van:
    Daimler, for its part, in June obtained a permit from the Chinese government allowing it to test self-driving cars powered by Baidu’s Apollo platform on public roads in Beijing
    Az igaz hogy az amerikai szabályozás támogatja az innovációt, felismerték hogy ez vastagon megéri. Hogy miért San Joséban terveznek önvezető taxi szolgáltatást indítani azt ők tudják pontosan, szvsz. nem az engedély része ami döntött hanem az üzleti potenciál.