• TokraFan
    #12
    Bármilyen furcsán hangizk, nem mindent kell sikerre vinni, számos esetben egyszerűen arról van szó, hogy tömegek valamiért felhájpolnak ezt+azt anélkül, hogy ezt bárki -marketinges, alapító, akárki- előzőleg eltervezte, megtervezte volna. Az FB erre tipikus példa. Senki nem kérdőjelezi meg, hogy a Facebook fejlesztésénél valamit jól csinált az ember, elvégre léteztek már ilyen platformok, mégis ez terjedt el tömegesen. De az, hogy valaki jó programozó, vagy ne adj isten, van egy jó ötlete amit szerencséjére felkapnak a tömegek, nem jelenti törvényszerűen azt, hogy az illető jó üzletember és vezetőnek is alkalmas ember.

    Cuki egy mezei programozó, nem üzletember. Az embereket pedig nem érdekli, hogy ki a CEO, aki rászokott erre a sz*rra, az akkor is használni fogja, ha nem a tejfeles képű lesz az élen. Az Apple más volt, ott egyrészt Jobs elég sok mindent el is b*szott, pl. a horribilis pénzbe kerülő LISA-t, ami jókorát bukott, és végülis ez indította el a távozását követelő lavinát is. Az Apple életérzést árul, a Facebook meg nem. Teljesen más kategória.
    Utoljára szerkesztette: TokraFan, 2018.10.20. 23:48:08