Breathedge
  • lammaer
    #29
    Hát, érdekes volt ez a breathedge, de végül unalomba fulladtszámomra, és nem is fejeztem be.

    Subnautica után kaptam fel, és ugye az ember akarva-akaratlanul is azzal hasonlítgatja össze.

    Próbálnak nagyon poénosak lenni, de őszintén, nekem nem nagyon jött be, igaz, nem is zavaró, de nem dob a játékon számomra semmit.

    Igazság szerint egy óriási öngólt lőttek maguknak - ugye nem egyszer parodizálják a játékokat, hogy milyen bugyuták a küldetések, mennyire repetitív feladatok vannak, sok a mestersége timesink - és a végén ők maguk esnek bele ugyanebbe. (pl a leromló toolok, a nagyon limitált inventory hely, ami kb nem teszi lehetővé hogy minden eszköz nálad legyen, és biztos pont az fog hiányozni egy helyen ami épp nincs nálunk... nincs rendes storage rendszer, sokféle nyersanyag kell amik nem férnek a szekrényekbe/kofferekbe, lehet őket dobálni a földre csak ott keresgélni bármit is....)

    SPOILER! Kattints ide a szöveg elolvasásához!

    szóval, eljutok a majonézes hajóig, na akkor kiderül kell gránát hozzá, mehetek vissza gyártani a bázisomra. Megvan a gránát, bejutok a hajóba, erre kiderül hogy kell igniter. Mehetek vissza a bázisomra ignitert gyártani....

    Az inventory mérete limitált, nem lehet nálam mindig minden, és hiába van már porszivó rakétám meg 250es oxigénem, igy is unalmassá vált a játék)


    Állandóan oda-vissza kell járkálni ugyanazok a területek között, pl nekem a majonézes hajó tette be a kaput.... szóval kb azért hosszú a játék mert ugyanúgy mesterséges timesinkek és monotonitás van benne mint más játékokban. Ráadásul a sztori, ami mondjuk a Subnauticát számomra nagyon előrevitte, itt nem is nagyon létezik, lapos. Abszolút nem volt bennem az hogy látni akarom hogy alakul a történet.

    Amúgy technikailag, grafikailag rendben van a játék, ki tudja, ha a subnautica előtt találkozok vele lehet jobban bejön.
    Utoljára szerkesztette: lammaer, 2021.08.14. 16:57:20