• kvp
    #3
    Azert jellemzoen a franciaknal a TGV palyak teljesen zartak es mar jelenleg is cab singnalling-val, azaz a vezeto a palyan csak a fedelzeti szamitogep utasitasait koveti. Viszont a mostani TGV-k kepesek hagyomanyos palyakon is kozlekedni (pl. szintbeni keresztezodesekkel). Egy egyszeru onvezeto szoftver tokeletesen bevalna a zart TGV palyakon, mig normal forgalomban viszonylag kis sebesseggel kozlekednek ezek a vonatok is.

    Egyebkent ha a pesti metronal meg lehett oldalni az onvezetest, akkor mashol is meg lehet. Egyszerubb mint egy auto es a palya is zartabb mint pl. egy varosi forgalom, meg hagyomanyos vasutvonalak eseten is. Egy szamitogep alapvetoen csak a sebesseget tudja allitani es az ajtokat nyitni/zarni, mindezt elektronikusan megkapott jelzeskepek alapjan, ami egyszerubb mint kameraval tablakat es jelzoket olvasni, tovabba felfestetlen katyus utakon kormanyozni.