• defiant9
    #10
    Alapvetően egyetértek.
    Amit máshogy látok az hogy az önvezető platform-nak kereskedelmileg is fontos eleme az hogy kié(a gyártóknak ez nagyobb motivációs erő mint az optimális forgalomszerveződés). Teszem azt egy US tech vállalat önvezető platformja a legfejlettebb, akkor az EU-s autó gyártók is kénytelenek ezt license-elni egyébként elvesztenék ezt a fogyasztói szegmenst. Innentől pedig ez egy elég hosszú spirál, minél többen használják annál kifinomultabbá tud válni, aki az elején lemarad az könnyen végleg lemarad(Nokia analógia). A platformba pedig idővel be fognak szivárogni a kereskedelmi megoldások, a konkurencia dolgát pedig kellően el lehet vele lehetetleníteni. Minek nyomkodnál egy zsebtelefont ha ott van a műszerfalon egy méretes kijelző, hangfelismeréssel és egyéb extrákkal. A platform integrálhatja a telefonodat is ami az út során így leginkább csak töltődik.
    Remélem a sok randa út széli óriásplakát eltűnik ha nem kell a szélvédőn kifelé bámulnia a sofőrnek :)