• wraithLord
    #11
    Látom, nagyon ügyesen a feje tetejére tudod állítani az okokat és az okozatokat... Azért álljon már meg a menet...
    Ez nem rólam szól, hanem mindenkiről, és nem én kérek cserébe valamit az adataimért, hanem ők veszik el, értékesítik többszörösen, használják fel... NEM csak az én adataimat, hanem minden ember adatát, fizetségként. (Igaz, "közös megegyezéssel"... amit a tömeg úgysem olvas el, mert a tömeg nem szeret olvasni, de ha el is olvasná úgysem értené olyan nyelven van leírva... amit egyoldalúan módosítgatnak, áthágnak, és köszönhetően a monopóliumoknak, kartellezésnek, ügyeskedésnek, lefizetgetésnek, eszed, nem eszed, ez van...)

    "Az információval "fizetsz", nem önmagaddal!" Ja, tényleg, ez nem szó szerinti rabszolgakereskedés. Ha nem mondod, komolyan, fel sem tűnik... És igen, végül is nem fizetsz, mert az emberi tudat nem fizetőeszköz... Pont ez a gond, mert pénz helyett ezt használják erre a célra... :D
    Ha egy emberről minden elérhető információ nem gyakorlatilag maga az ember, akkor mégis mi a tököm? (még ha nem is szó szerint kell érteni, ahogy nagyon ügyesen rámutattál) Vagy majd akkor lesz maga az ember a fizetőeszköz, amikor már a szó szoros értelemben manipulálják a tudatát, nem csak ügyes marketing- és "politikai marketing" húzásokkal? Esetleg akkor is képes leszel csűrni-csavarni a dolgot, hogy nem is süllyed Atlantisz? :D
    Eszméletlen, hogy egyes emberek hogy képesek gyakorlatilag saját maguk ellen fordulni, csak hogy védjék a kis világukat. :D Csak nincs esetleg neked is egy honlapod, amit reklámokból tartasz fenn, és ezért vagy így kifordulva magadból?
    Ez az üzleti modell azért működik, mert az ember ugyan belátja, hogy jobb az neki, ha nem adja el a tudatát, az életét, a jövőjét, mindenét a cégeknek, csak hogy ingyen használhassa a szolgáltatásaikat, hanem inkább pénzzel fizet, amit erre a célra találtak ki... még ha a pénzt meg is kell szerezni, a lét viszont egy adottság, amibe belecsöppensz. De, a tömeg az igen is szereti, ha mindent megkap "ingyen". A tömeg hülye. Ez az oka annak, hogy a cégek a kisebb ellenállás felé sodródó, ösztönlény entitást, a tömeget veszik célpontba a nyerészkedéseiknél, és nem észérvekkel, ember módjára próbálnak érvelni maguk mellett. Mert az ilyesmi a tömeget nem mozgatja meg, a tömeg nem így működik.