• zetortraktor
    #8
    semmit sem ér a nagy marketing. ha érne, akkor nem kellene gondolkodnia a stúdióknak. a jó marketing ér sokat, a hatásos. hiába költöttek rengeteg pénzt reklámra egyes buktáknál, a bukta megmaradt. a 9gagről még én sem tudom, hogy micsoda, de nem kétlem, hogy egy bizonyos korosztály tudja, de nem ezért nincs nagyobb hatása, mert a nézettség mégis csak azt jelenti, hogy fizet az ember, és szerintem a zemberek nem olyanok, hogy egy képért vagy valami leírásért fizessenek (mert, ha a 9gag hatna, akkor ezt jelentené) egy jegyárnyi pénzt, mert közvetve ezt mondod.

    egyrészt a mozinézőknek sokszor csak 25-30%-a a 25 éven aluli, másrészt az oscarnál pontosan meg tudod nézni, hogy a jelölések mennyi pénzt hoznak, hiszen látod, hogy előttük és utánuk milyen bevételt produkált egy film. és korábban a film iránt nem érdeklődő új nézőket még egy közösségi oldalas hájp sem tud annyit generálni.

    "az Oscar-ra is első sorban az esélyes, aki mögé a forgalmazó komoly "oscar kampányt" tol."

    ismét csak: mindenki tol kampányt. a kampánynak ott van a mottójában, hogy mi a lényege: for you consideration. a jelölők nem fognak minden filmet megnézni, csak korlátozott számút, és teljesen érthető, ha lengetni akarod előttük, hogy ott a te filmed is. jó eséllyel anélkül nem menne a kisebb filmeknek az agyonnyomottak ellen, de ne hidd, hogy amit általános imádat övez, az kampány nélkül lemaradna.