• camper
    #87
    "Nem én vagyok akik keresi ezt hanem nagy cégek, akik láthatóan ezirányba haladnak és vélhetően van egy elég jól közelítő üzleti tervük erre. Te vagy az aki szerint a biorobot olcsóbb mint az automata, mindezt a takarítás problémakörére alapoztad amire már a car sharing kapcsán is van megoldás. Mindenféle számítás nélkül állítod hogy ezen cégek koncepciója hibás, ez így nem több mint megalapozatlan, érzelmi indíttatású magánvélemény. Nincs ezzel semmi gond, csak ne próbálj a láthatóan 0 közeli közgazdasági ismeretekkel az ezen világcégeknél dolgozó szakembereknél okosabb lenni 3 percben, mert hiteltelen."

    Nem, az a hiteltelen hogy még nem sikerült feldolgoznod, hogy ezeknek a cégeknek akikre te itt hivatkozol nem az önjáró taxi a célja, hanem a magántulajdonú autózás kiváltása. Még az alapokat sem érted, akikre te hivatkozol - akiknél én a képzetlen taxis bizonyosan nem lehetek okosabb ezért számodra a saját véleményed betonstabilnak tűnik - nem is azon dolgoznak amit te itt állítasz.
    Elmondtam már az elején, hogy te nem érted mi az a taxi és mit takar ez a szolgáltatás.

    Nincs megoldás a car sharing kapcsán, dotálva van, veszteséges. El lett már neked mondva, nem is egyszer. És a car sharingnál van felelős, ott vezeti valaki az autót, minden felelősséget a nyakába kap. Beregisztrálva a taj kártya számától a haja színéig minden és még igy is veszteséges, de a szerepe jelen pillanatban nem is az, hogy nyereséges legyen.
    Az önjáró taxinál erre nincs lehetőség, a cégnek amely kiküldi ezeket az utcára kell minden felelőséget vállalni, senki nem fog ilyet csinálni a te két szép szemedért, ez az elképzelésed maga az infantilizmus.
    Promóra jó, reklámra jó. költségmegjelenítésre, befektetők szerzésére jó, de igy mindösszesen ennyi. Egy hájp a cég körül, mely ingyen végigsöpör a neten.
    Van róla elképzelésed mekkora reklámértéke van ennek? Én tudom, a saját bőrőmön érzem, itt győzködsz engem a taxist arról, hogy ez mindjárt jön.
    Mire tippelsz mennyibe kerülne ez a hagyományos médiában? De úgy tényleg, hogy ezt a hatást elérd... van róla sejtelmed? És várj, ha a hagyományos médiában hirdetsz utolérhető vagy ott felelőségre is vonnak érte ha kamuzol.
    A zsák pénz elköltése helyett mit kell csinálni? Kidobni egy twitter üzenetet arról hogy most már nagyon gőzerővel indul a fejlesztés. És három és fél autóval körözni Amerikában amiken van egy uber matrica. Igaz, hogy most már két sofőr ül benne, nem is egy, de ez önjáró.
    Te meg eszed. Nem csoda, ezt is elmondtam már neked, hisz te vagy a célközönség. A képzett IT-s, aki a saját szocializációs szintjéből kiindulva el tudja képzelni, hogy ez működik. De nem csak te vagy a világon és nem csak a te gondolatvilágod.
    Nem tudod felfogni, hogy itt te vagy átverve? Ennél a pókerasztalnál te vagy a balek, ez van.

    Jelen pillanatban az uber 25% kaszál. Elmondanád a jelenlegi költségeit?
    Ezek után elmondanád a költségeit abban az esetben ha az uber követi az önjáró taxi elméleted?
    Három mondatoddal tetted veszteségessé a 60 milliárdos ubert.


    "A gép nem szabálytalankodhat, a szabálytalanságra épülő közlekedési helyzetek felszámolása a közlekedési hatóság feladat. Az önvezető autó ennek lehet a katalizátora. Pl. küld egy riportot hogy ennyi és ennyi szabálytalanságot detektált az adott kereszteződésben."

    Én nem azt kértem tőled, hogy vezesd fel az uber önjáró autói hogyan fogják feljelenteni a magyar autósokat - ez is egy érdekes szöszeneted: Kinek?? - hanem azt, hogyan kell szabálytalanságot programozni egy önjáró autóba.
    Ugyanis a taxiutazások 90%-ban találsz szabálytalanságot, ami azért történik, hogy a taxis megfeleljen az utas elvárásainak. Na ne nagy szabálytalanságra gondolj, apróságok, aminek döntő többségét még a rendőr is elnézi. De ezt egy gépbe, hogyan kell felprogramozni? És ha megteszed, vállalod is érte a felelősséget? Eddig a taxis vállalta, ki sem tudta kerülni. Ezentúl ki fogja, Te?
    Ha ebben az apróbb szabálytalankodásban nem lennének a taxisok partnerek egy olyan helyre mint pl. a Károly körüt nem is rendelhetnél taxit. Nincs olyan hely ahol megállhatsz, ahol az utas ki- vagy be tud szállni és ahol várakozhatsz. Buszmegállóban, az elött és után, kereszteződésben, az elött és után, zebra elött után, nincs olyan hely ahol felvedd, kirakd vagy várakozz.
    Ha a Károly körúton rendelsz egy önjáró taxit el kell szaladnod az Astrorián túl, hogy fel tudjon venni. Vagy megáll szabálytalanul? De hogy?