• camper
    #71
    Nincs ilyen, értsd már meg. Ez egy grafikon valós tartalom nélkül. Itt nem azt jelentik a számok amiért te vitatkozol, aki három napja taxizik már az tudja, te meg itt birkózol velem valós rálátás nélkül.
    Nincs ilyen hogy taxivállalat, nincs ilyen hogy bemész reggel nyolcra, rendelkezésre bocsájtják a munkaeszközt amit ők tartanak fenn, kapsz fizetést és minden sallangot ami egy munkahelyen jár és ami a vitánkban lényeg amire te itt folyamatosan hivatkozol hogy a vállalat érdeke az hogy ne menjen ár alatt.
    Ez a grafikon nem vitaalap, ez a grafikon csak arra jó, hogy megmosolyogtass vele egy taxist.

    "Hiába írná ki az Uber hogy 100Ft/km-ért fuvaroz, nem lenne sofőr aki ennyiért elvinni az utasait."

    Na ebben tévedsz, de baromi nagyot. És az élet ezt nem egyszer bizonyította, szóval az egész elméleted ami bár távol áll a matematikai tényektől te időnként mégis lopva a matematikára hivatkozol dől úgy ahogyan van.

    " mire mész a 25% árcsökkentéssel ha a konkurencia is meglépi ugyanezt"

    Miről beszélsz, 3% különbségért ölnek a piacon, mi pedig 25%-l olcsóbban kínáljuk majd a te termékedet. Uralni fogjuk a piacot, hallgass rám, a pénzügyekkel pedig ne törödj, azt majd én intézem.

    "A károkozás miatt PTK szerinti felelősége az önvezető jármű gyártójának van, amit átadhat egy biztosítótársaságnak"

    Már csak az a kérdés mely biztosító társaság vállalja ezt magára és mennyiért:-) Már most közlöm veled csak ennél az összegnél olcsóbb ráültetni egy sofőrt és rámosni a felelőséget.
    Jelen pillanatban az uber abból hízik, hogy a teljes egészből mindenféle felelősség és költség nélkül felmarkolja a 25%-t.
    Na most te képzett IT szakiként - akitől a gazdasági alapismeretek sem idegen ahogy azt többször kiemelted - azt állítod, hogy az uber felhagy ezzel az egésszel, elkölt pár százmilliárd dollárt fejlesztésre (inkább csak lekönyveli, mert már nem tudja hova dugni a pénzt, de ez egy másik vita, most ezt hagyjuk) felvásárol milliárdokért autoparkot, így terítve a világot, ennek az egész fenntartási költségét és a teljes felelősséget ezekért magára vállalja?? Elmondanád hogy ezt miért tenné?
    Azt érted, hogy a robotoktól nem lehet behajtani a 25%-t? Nem hogy nem lehet, azokat fenn kell tartani. Nem hogy fenn kell tartani, még a hátadat is tartanod kell a tevékenységükért. Az uber nem azért nőtt két év alatt nagyra mer ő hülye. Eszébe sem jut ilyet csinálni. Neked, célzottan csepegteti az innovatív illúziót a blikk magazinban hogy folyamatosan foglalkoztasson a cég gondolata, te pedig jól láthatóan eszed. Annyira eszed, hogy képes vagy egy taxisofőrt erről győzködni :P
    Már az utastéren belüli károkozást nem tudják megoldani, az a legolcsóbb megoldás ha beleültetnek egy sofőrt. Miről beszélsz?

    A taxis nem úgy fog eltűnni az utakról, hogy jönnek a robot taxisofőrök a régi, gonosz sárga autóban eddig tevékenykedő taxisofőrök pedig szomorúan elmennek bányásznak ahogyan te azt az infantilis gondolatvilágodban képzeled. A taxis úgy fog eltűnni az utakról hogy gyakorlatilag minden autó taxi lesz, mert a jelenleg általunk ismert magántulajdonú autózás szűnik majd meg.
    De ezt én a buta taxis kell hogy elmondjam egy IT-s szakinak?