Hide or Die
-
Ironman2 #3 Egyébként minden újraindításkor máshogyan fogja generálni a térképet,és a tárgyakat is,gondolom az épületek is máshol lesznek majd,így az előretervezett taktika lehetetlen lesz,a játék folyamán kell döntenünk mindenről.Egy bunkerben indul a játék (lobby helyszin),ha megvan a kellő létszám,akkor megnyilnak az ajtók,és a területet fel lehet deríteni.Vigyázni kell a sötétséggel,ha egy játékos már túl sokáig volt a sötétben,akkor az felemészti,és gyilkossá válik.Innentől kezdve a többieknek csapdákat kell állítaniuk,és az elszórt biztosítékdobozokat meg kell találniuk,és aktiválniuk,hogy a bunker felől a világítótornyok felé irányítsa az áramot.Ha mindegyiket bekapcsoltuk,akkor fénnyel lesz elárasztva a terület,és a sötétség hatalma elmúlik.A toronyban lehet utazni a pálya szekciók közt,és tárolni átmenetileg a cuccokat is (ez olyan mint az ARK-ban az obeliszk ha minden igaz),Ha úgy döntünk hogy elhagyjuk a pályát,akkor a toronyban lévő cuccok törlődnek,és kapunk egy extra bónuszt zárásként.Végső soron a túlélőknek utazgatni kell a világok közt,mig meg nem ölik társaikat,és csak egy marad életben.Minden alkalommal amikor egy pályaszakaszt átlépnek,akkor a sötétség törlődik a lélekből,az új szakaszban viszont megint elkezd töltődni.A küzdelem addig tart amig az átalakult túlélő találkozik az életben maradt egyetlen túlélővel,akkor átkerülnek egy arénába,és ott megküzdhetnek egymással.Ahol csak egy marad.
Ez nagyon jól hangzik,roppantul várom.