• defiant9
    #222
    "Hogy a faxba jön ide ez a kérdés? Jézus!"
    Onnan hogy ezt a megoldást adtad arra hogy a kezdő sofőrök a forgalomba kikerülve ne legyenek rutintalanok. Tehát akkor erre mi lenne a megoldásod? Ez egy sarkalatos kérdés ugyanis ha továbbra nincs megoldásod akkor a rutintalan önvezető autót is ki kell engedned a forgalomba(vagy a rutintalan sofőrt sem), hacsak nem akarsz kettős mércét alkalmazni. Sajnos ennyi hsz. alatt sem vagy képes egyértelmű működőképes megoldást adni csak látszatmegoldásokkal dobálózol.

    "(alsó hangon 50 év), amíg lesznek ember vezette kocsik, elsősorba"
    Ha kérdőjelet látsz akkor próbálj a kérdésre válaszolni, ne elsunnyogni mellébeszéléssel: "Ezt kivel fizettetnéd meg?"

    "Csak mert minden munkahelyen évente kell ilyenen, munkavédelmi, balesetvédelmi, elsősegély oktatáson részt venni, papíron szokták mondjuk lenyomni"
    Ha eleve szerinted minden munkavállalóbaj van kötelező "elsősegély" oktatás - ami nyilvánvaló ordas nagy tévedésed - akkor minek akarod bevezetni újra? Mondjuk ez egyéni vállalkozó kategóriát még a te rövidlátó képességeddel is észre kellett volna venni, de hát ez van. Ovi színvonal amit képviselsz.

    "hogy te is szoktad 40 ms-nél húznám meg a határt"
    Az remélem megvan hogy 40 ms a romlás? A gépnek egy abszolút határérték kell. Meg kell húznod a határt ami felett valaki nem vezethet autót, amire azt mondod hogy balesetveszélyes. Nincs kettős mérce, aki alatta van az vezethet, aki nem teljesíti az nem. Ismét csak felesleges körök a. Tehát hány ms is legyen? (20% egyéntől függő szórást is vegyél még figyelembe)

    "Kielégítő voltam? Hát tedd is el valahova! LOL"
    Ostoba rövidlátó voltál ahogy a többi thread-n is.

    "Kösz, de nem érdekel, meg az autósok 90%-át sem, szerintem. Akkor már inkább a tömegközi, az még olcsóbb. Ja és biztonságosabb, mint a közút"
    A busz az közúton halad ez azért megvan ugye? Senki nem tudja hogy hova fejlődik a car sharing, mindenesetre aki nem tud/akar saját autót fenntartani annak ez olcsóbb alternatíva, a tömegközlekedésnél jóval magasabb kényelmi faktorral. Az áttörés szvsz. akkor lesz amikor a céges konrolling rájön hogy a mezei dolgozóknak osztott a nap 95%-ában csak fizetős parkolóhelyen álló sok millás céges autó fenntartása milyen sokba is kerül, a hatóság pedig felismeri a környezeti hozadékokat.

    "szerintem téged ezek ihlettek meg"
    Nem, engem az ihletett meg hogy egyszer nem voltál képes leírni hogy mire alapozod az állításod. Ahogy most sem tetted meg. Sunnyogsz csak ismét.

    "Azért legális, mert nincsenek meg a korlátozó műszaki szabványok?"
    Igen, tudod, jogrendszer. Ha betartod az összes szabály akkor legális vagy. Az hogy a magadfajtáknak vannak extra elvárásai az irreleváns.

    "Vannak sztenderdek aminek megfelel, ezeket be is tart"
    Hallod, hogy zúg a nép: LINKET! LINKET! LINKET! ;)
    Megkaptad a linket, láthatóan vannak standard-ek. Akkor most remélhetőleg elkussolsz végre:)

    Szerintem én itt be is fejeztem, új téma már nem jött fel, a kellemetlen témákra adandó válaszokat meg rendszerszerűen elkerülöd.
    Végszóként ismét csak azt tudom rögzíteni hogy a világ halad előre, a magadfajta kerékkötők elképzelései szerencsére irrelvánsak. És igen, valóban úgy fest hogy amerikában fog létrejönni a technológia, de a németeknél is folynak már a közúti tesztek ahol ugyanúgy nincsenek meg az általad elvárt tiptop standard-ek. Úgyhogy hiába a vergődésed, az amerika ekézésed is csak egy újabb zsákutca.
    Utoljára szerkesztette: defiant9, 2018.07.13. 06:33:40