#83
Őöööö, ezt szerintem gondold át még egyszer.
Egyrészt az eredeti tervekben (izé, ötletelés inkább) szereplő légréses lebegtetés során a papucsok távolsága a faltól eleve csak kb 1 mm! Ennyi elmozdulásra nem tudsz ilyen rendszert felépíteni. Persze eleve hülyeség az egész, mert hangsebességgel száguldó jó pár tonnás testnél biztosítani, hogy a falhoz képest csak ennyi legyen a távolság egy kisebb pálya deformáció hatására is pl., na az nagyjából képtelenség.
És ugye tegyük hozzá, hogy ilyen sebességnél már olyan hatalmas mozgási energiája van a testnek, ami nagyjából összemérhető azzal, mintha jó pár kg robbanóanyag lenne a járművön. Itt már nincs gyűrődési zóna, amortizáció, akármi. Bármi ami kilóg a járműből és hozzáér valami álló dologhoz, a falhoz, az nem letörik, hanem gyak felrobban!
Hangsebességről túlélhető vészlassulás is ugye mondjuk 10 g, az pár sec alatt 500 méteren felszántaná a pályát. Ez csak az emberi tényező, mert az hogy mit csinálnak azzal a 400 MJ mozgási energiával egy 10 tonnás jármű esetén, az jó kérdés. Az kb 100 kg TNT! Utoljára szerkesztette: NEXUS6, 2018.06.22. 14:53:53