• HyBrIDNyLA
    #6
    Köszönöm a tapasztalatok megosztását. Én vezetői szempontok alapján nézem az egészet és én mindenféle emberrel találkozom munkám során. Itt persze pozitív példák lettek felsorolva elsődlegesen és az egész koncepció kis volumenre, kis csapatra és kis feladatokra épül, feltételezve azt, hogy minden humán és szakmai kompetencia megfelelő. Én, mint leírtam kettőszázas nagyságrendben irányítok folyamatosan. Hihetetlen energiákat visz el a kommunikáció. Ezt a távmunkás dolgot kis projekteknél, periférián simán el tudom képzelni, de igazi kihívást jelentő kérdésekben szerintem hamar elvérezne a dolog, ahol a terveket és a megvalósulást folyamatosan össze kell fésülni. Személyes tapasztalatom azt mutatja, hogy az információ minél több emberen megy keresztül, annál jobban torzul és sokszor a jól megfogalmazott feladatoknál is akadnak félreértelmezések és kérdések, amiket célszerű minél gyorsabban kezelni. Komolyabb, nagyobb feladatok sokszor egyáltalán nincsenek rendesen kikommunikálva a helyi vezető által, ami az irányításnál plusz feladatokat generál. A videóchat max. 5 résztvevőig - talán - hatékony lehet, de felette nem hiszem. Én pl. nagyon szeretek a végrehajtói résszel is folyamatos konzultációt folytatni, mivel sokkal gyakorlatiasabbak, mint én, néha pont ők mondják meg a tutit hogyan is kéne megcsinálni. Sose tartottam szégyennek kikérni a gyakorlattal rendelkező szakember véleményét és álláspontját. Mondjuk elég ambivalens a meeting, mint jelenség, de én azt vallom, hogy amennyiben kis helyen magas intelligencia, szakmai tőke koncentrálódik - és a személyeskedéseket félre tudják tenni - akkor az általában sokat tud lendíteni a hatékonyságon.