1554471458.jpg
  • unrealnoise
    #20
    És újra előjön az a gond, ami talán nem is gond. Sőt... Jól néz ki ez az ACC, de igazából nah... Semmi extra. Hiába a fasza engine meg minden, aki jártas az autós játékokat illetően (nem csak HC kategóriában), az tudja, hogy nem extrán szép. Hanem átlagosan...

    Hamarosan ez lesz a standard a HC szimek közt is, utána meg aztán már tényleg csak az extra dolgok fogják tudni eladni a "játékot". A fizika persze fejlődhet, fejlődik, de szvsz elértünk egy olyan pontot, ahonnan nagyon nehéz tovább fejlődni, már olyan értelemben, hogy azt egy átlagos szimes felhasználó kézzel foghatóan észre is vegye... Grafika meg engine miatt nem fognak rohanni a játékosok egy új szimért, mert miért...

    A Codi ismerte ezt fel jól. hogy nyilván a grafikán nem fognak tudni évről évre hatalmasat dobni, erre okosan RPG irányba tolták el a játék karriermódját, amit nagyon okosan is tettek... Ezzel egy ideig el lehet játszadozni, mert újdonság faktora van...

    De hosszabb távon az olyan platformoknak lesz jövője, mint az iR, R3R... Ezeket szarrá lehet optimalizálni, ami jó a VR miatt, a többmonitoros rendszerek (alacsony hardverigénye) miatt, ezeknél nincs kiadói sürgetés, határidő, akkor lesz kész a törésmodell, az AI, amikor azt mondják, de az nyilván olyan is lesz... És hát lehet, hogy ezekben drágák a tartalmak, de egyszer vásárlósak, és lehet öregezni az iRacinget, de szvsz mai napig jól néz ki, sőőt, az egyik legrészletesebb még mindig, arról nem is beszélve, hogy bár náluk szvsz még nem téma, de simán lehet ott is egyszer egy nagyobb engine váltás... Nem hinném, hogy az iR rossz befektetés lenne....