• NEXUS6
    #9
    Én azt látom problémának, hogy az ilyen eszközöket fejlesztők, meg a rajongók inkább elkezdtek egy elég dúrva kommunikációt folytatni, kb azt, hogy minden emberi járművezetőt le kell takarítani az útról, pár éven belül ráadásul!
    Ezzel elég erős várakozásokat generáltak, ami azt okozza, hogy egy-egy ilyen esetnek média szempontból katasztrófa a vége. Győzzenek majd kijönni a dologból, úgy hogy folytathassák a fejlesztést.

    Ráadásul objektívan vizsgálva a dolgokat az tény, hogy egy olyan eszközt amiben ilyen rejtett hibák vannak nem szabad kiengedni az útra. Nem az a kérdés, hogy jobban, vagy rosszabbul vezet az emberhez képest, erre nem lehetnek statisztikák, mert nem is az a lényeg. Hanem hogy olyan hibák vannak belekódolva, ami emberi életek elveszítését okozhatja. Nincs persze tökéletes rendszer, van akit az ABS, vagy épp a légzsák öl meg, de azok nagyon specializált eszközök, a felelősség, a garantált működési paraméterek leszűkíthetők. Ez viszont egy nagyon is általános rendszer, ráadásul még csak kísérleti stádiumban van, nem lehet még csak konkretizálni sem, hogy mikor, milyen körülmények között várható el a működése és mikor nem.