• zetortraktor
    #3
    " ez már egy erőltetett 'ismert címre való rátelepedés, és pénzlehúzás' alapnak tűnik. Nem kicsit, nagyon."

    Viszont ettől még lehet jó a film vagy nagyon gáz is. Az nem függ a marketingtől.

    Rátelepedés? Igen. Erőltetett? Igen. Nem lehet vitatni. A pénzlehúzás kábé akkora marhaság, mint azt írni, hogy a McDonalds csak azért árul hamburgert, mert a pénz érdekli őket. Bazmeg, egy vállalat naná, hogy pénzt akar (te is!), akkor is, ha nem telepszik rá, a néző meg úgyis csak akkor fizet be rá, ha akar. Senki nem kényszeríti.Ha stúdiót vezetsz és megvan előtted a lehetőség, hogy valamihez kapcsold a filmet, vagy eladd eredetiként, akkor melyiket választanád? Mivel az állásod, ergó a megélhetésed a film sikerétől függ, ezért teljesen logikus kapcsolni valamihez.

    Azt gondolom, nem kell ecsetelnem, hogy a többség "kapcsolt" filmeket néz, vagy eredeti filmeket. Ha megnézed, hogy mi volt a legutóbbi 5 mozifilmet, valószínűleg te is azt fogod látni, hogy a többség nem eredeti, hanem "kapcsolt". Szóval ez sima logika a nézőkhöz való igazodás.

    Elég durva, hogy a nézők többségét csak a folytatások, rebootok, feldolgozások érdeklik, de valahol érthető. Tavaly a 20 legsikeresebb film közül talán 17 vagy 18 volt "kapcsolt", a maradék maroknyi meg eredeti.