• NEXUS6
    #58
    Ja olvastam, kommenteltem, rahedli gyökerekről szóló tapasztalatot beírhatnék, még azon kívül is. Pedig én aztán tényleg nem vezetek túl sokat év 10 000 km, talán, az is nagyrészt pályán.
    Kicsit el is szomorítottak a kommentek, mert a kommentelék jelentős részéről simán szólhatna a cikk.

    Ennek ellenére is azt mondom, hogy az, hogy vannak gyökerek nem azt jelenti hogy mindenki az, és hogy ne lehetne jelentősen javítani a statisztikát. Nálunk ha jól emléxem 2X annyian halnak meg 10 000 emberre vetítve közúti balesetben, mint pl az Egyesült Királyságban. A Balkánon meg 2X annyian, mint nálunk.

    Az önvezérlő kocsi viszont nem tudjuk, hogy valójában mit tud egy vegyes forgalomban, a tiszta robot forgalom nálunk kb 100 év múlva megvalósuló utópia. Én ezzel komolyan nem foglalkoznék bár szeretem a sci-fit.

    A robikocsi elterjedésénél vegyük figyelembe, hogy társadalom egyik kicsiny része egyre gazdagabb és egyre nagyobb vagyona van, ez egy általános trend. Na most jelenleg ők vesznek villany, meg önvezérlő kocsit, amit eszük ágában nincs megosztani. Vajon mitől is változna meg minden, és mitől lesz egy luxustermékből egyszercsak a nyugdíjas józsibácsi 20 éves Astrája!? Ami mellesleg ugye marhára nem nevezhető luxus terméknek. Persze ha épp egy 50 ezer Ft-os madarasteszkós bicóval közlekedik az emberfia, akkor minden autó az.

    Van még BP-n kb belvárosban 2 autómegosztó cég jelenleg, ami ebben a körzetben akár ki is válthatja a saját/céges kocsit, de az általad jelzett kényelmi szolgáltatásokat ennyiért nem biztosítja. Sőt valszeg nem a házad elött találsz üreset jóeséllyel, ha indulsz, szal 15 perc laza séta, -22 fokban, ami persze jobb mint ülni egy hideg kocsiban. :)
    Index cikk