• NEXUS6
    #55
    Nem, nem tartunk itt!
    ;)

    100 éve nem okozott gondot egy 150 km hatótávolságú villanykocsi összehozása, ami egyéb paramétereiben is összehasonlítható volt a belsőégésűekkel. Először a világon a 100 km/h rekordot egy villanyhajtású kocsival érték el. Csak akkor egy villanykocsi 10X annyiba került, mint egy hasonló teljesítményű robbanó motoros, ma meg kb 2X annyiba. Talán piacilag már egyeseknek megéri. Ez jelenleg az állam által torzított piaci körülmények között pár %-ot jelent átlagban eladott kocsik számát tekintve.

    Repülés tekintetében nincs technikai paritás, és soha nem is volt és csak szájenszfiksön, hogy lesz valaha is, egyelőre! A villany hajtású repülő eszközök bármilyen repülési paramétert is nézünk, mind repülési magasságban, sebességben, hatótávban, repülési időben töredékét képesek produkálni a legnagyobb teljesítményű, de akár egy átlagos airliner géphez képest is.

    Ha tudsz nagyot álmodni, akkor áruld el kérlek azt a megoldást, ami a repülőgépeknél fennálló technológiai szakadékot áthágja. Minden reális megoldásra nyitott vagyok.
    Utoljára szerkesztette: NEXUS6, 2018.02.08. 20:46:12