• dyra
    #8
    Nem tudom lehet én másik világban létezek, de sajnos kezd trend lenni főleg kisebb cégeknél, hogy nincs weblapjuk és Facen kommunikálnak az ügyfeleikkel. Kvázi nincs más lehetőséged mint regelni különben ezen kisebb cégek ajánlatairól lemardsz. Mindenre nem lehet ráhúzni a "kognitív disszonanciát" még ha olyan rohadt tudományos szakszó és manapság divat erre hivatkozni ami amúgy szintén egy kognitív disszonancia.

    A facenak vannak előnyei is, erről nagyvonalúan elfejtesz szólni, az emberek társas lények ez egy felület ami összehozza őket. Sajnos ebben is a kapitalista szemlélet érvényesült és feszültség van a face és a user érdek között, a facénak akkor termeled a lovét ha sok időt töltesz az oldalon miközben az már nem egészséges. A dohányipari hasonlatod emiatt nem megfelelő, hiszen a cigarettának vajmi kevés jó oldala van.