• Skylake
    #4
    Körülbelül ezt a "megoldást" vártam a piacvezető digitális droggyártótól, ahol a részvényesek s*ggét minden negyedévben fényesre kell polírozni. Kutyaharapást szőrével. Ez körülbelül olyan, mint amikor a dohánygyárak elkezdték kinyomni a light cigiket: szívja csak az user, csak nyugodtan többet is, ahogy parancsolni tetszik, akkor is egészségesebb, mintha a full flavort tolná! Hegyilevegő. Ez tetszik szívni, akkor a rákocskákat mindjárt nem is tetszik etetni! Sőt, bármikor le tudja tenni (le ám a f*szt). Világos. Thank you for smoking! www.imdb.com/title/tt0427944/

    Longer yet milder!
    Low tar is important to me. But is so taste! Az b*zmeg!

    https://img.buzzfeed.com/buzzfeed-static/static/enhanced/webdr05/2013/9/9/12/enhanced-buzz-orig-28890-1378742900-33.jpg?downsize=715:*&output-format=auto&output-quality=auto

    (Az ugye megvan, hogy a dohánygyárak marketingstratégiáját azért hozom példaként, mivel véleményem szerint a dolog addiktív jellemzőinek kihasználása, az ezekre való marketingoldali ráerősítésben sok a párhuzam.)