• kvp
    #9
    "Ezek petárdaméretűek kb. A lényegük, hogy a kis darabok leváljanak. Nem lehet velük autókat felrobbantani."

    Boven eleg ha az ember arcaba robban egy, vagy csak a feje elott 30 centire lebegve dont ugy hogy szetszorja a teljes sebessegen forgo legcsavarjait es az elotte allo fejehez vagja a jo nehez es kemeny bldc motorjait.

    "A kocsik légzsákját is robbanóanyag nyitja ki (puskapor-szerű cucc). És az sem tud kárt tenni benned, SŐT, épp azér tvan, hogy megmentse az életed."

    Lasd Takata legzsakok, ahol a keletkezo repeszek tobb embert oltek meg mint amennyit megmentettek.

    A gond ott van, hogy ha lehet valasztani hogy egy 1 kilos kosarlabda essen a fejemre vagy egy negyedkilos kes heggyel elore, akkor lehet hogy megis a koslarlabda a jobb valasztas.

    A dronok eseten meg az a lenyeg, hogy minel lassabban, minel kisebb mozgasi energiaval erkezzenek le. Az, ha soretkent szetszorjak a darabokat segit ugyan, de nem annyit mint amekkora kart okoz. Ezert van az, hogy ugyan az autok is megepithetoek lennenek ugy, hogy utkozes eseten repesz formajaban szetrepuljenek a darabjaik, a repeszkepzessel elnyelve az utkozesi energia egy reszet es ezzel egyebkent vedve a bent uloket es csokkentve az utkozo auto ossztomeget, viszont a kornyezo autok es gyalogosok miatt a megoldas nem alkalmazhato.

    En a magam reszerol tovabbra is az ejtoernyo es a kotelezo autorotacio tamogatasa mellett vagyok. Ha szep lassan egyben ereszkedik egy dron, akkor biztosan kisebb kart okoz, mintha szetszorodik a levegoben beteritve mindent.