• wraithLord
    #6
    Azért sokszor már az elején sejteni lehet egy játékról, hogy jó ötlet volt-e megvenni vagy nem. Pl. már amikor elindul, azt hogyan csinálták meg, a főmenü hogy néz ki, hangok milyenek a főmenüben, stb. Ha van tapasztalatod, akkor ebből már sokszor le tudsz szűri valamit.
    Aztán az már nem a játékos hibája, hogy nem engedik a játéknak bebizonyítani, hogy nem hulladék, hanem ha egy órán belül nem sikerül minden kételyt eloszlatnia, ami bökheti a csőröd, akkor visszakéred a pénzedet.

    Persze az előbb leírtak kb. arra vonatkoznak, ha úgy vetted meg a játékot, hogy soha nem hallottál még róla semmit, csak megkérted a szomszédot, hogy lépjen be a Steam accodba, és vegyen neked random játékot. Esetleg, ha megjelenéskor rögtön megveszed, és nem várod meg a játékosok véleményét.
    Tele van a Youtube és a Twitch több tízezer órányi gameplay-jel, a Steam tele van értelmes kritikákkal, tele van a net használható tesztekkel. Aki ezekből nem tudja leszűrni, hogy megvegye-e vagy ne, akkor vagy még életében nem látott játékot, és/vagy nem is akar játékot venni... :D Manapság gyakolatilag demo vagy törtjáték is csak annak kell, akinek nagyon kevés tapasztalata van játéktéren vagy hogy milyen észrevételekre érdemes figyelni egy-egy stílus esetén, ha játékosok véleményét olvasod.