• NEXUS6
    #42
    Az elektromos autónál az is hátrány, hogy minden olyan kényelmi funkció, amely a belsőégésűnél minimális fogyasztásnövekedést jelent, az elektromosnál jelentős hatótáv esést okloz, fűtés/hűtés, világítás, szórakozás.
    Városban eleve nem használom a kocsit, de a múltkor épp vittem a kocsimat autószerelőhöz, elöttem vánszorgott egy BMW i3, láthatóan takarékoskodott mint állat. Nem akartam bunkó lenni, de amikor utána másodikként a 3 lámpát késtük le, mert nem érte el a zöldhullámot, de gyorsítani nem akart és egyszerűen ugyan nem ment sokkal lassabban mint a forgalom, de a ritmusból pont kiesett, akkor szépen leelőztem. Szal nem csak a magas ár a hátránya. Én minden héten megyek vidékre, ezért vettem kocsit, odaút 210 km. Ha nincs Teslám nem érek oda. Ha valahol útközben leállsz egy elektromossal, akkor nem elég a kiskanna, meg 5-10 km séta a legközelebbi benzinkútig, hanem krízis van, trélerezés 20 ezer Ft-ért jobb esetben, meg ilyenek.
    Utoljára szerkesztette: NEXUS6, 2017.11.23. 10:43:56