• Cat #23
    "egy elektromos autó kevesebbet nyújt, mint egy belsőégésű motoros autó."
    Városokban a 0-70 számít, annál úgyse tudsz gyorsabban menni. Csöndes, és nem szennyez. Ez bőven elég ahhoz, hogy nemsokára csak ilyenek lesznek engedélyezev a belvárosokban.

    "4-5 gyorsulás után felére esik a hatótáv."
    Ez szimplán baromság. Tényleg nem értem miért írsz ilyeneket, amikor rengeteg elektromos autó van már az utakon, BMW i3, Nissan Leaf, Opel Ampera, Tesla stb.

    "Ahol termikus és mechanikus igénybevétel van, ott kifáradás és meghibásodás is lesz "
    Tény, hogy töredék mennyiségű alkatrész van az elektromos autókban, és jóval egyszerűbb szerkezetek, mint a belsőégésűek. Szívják is a fogukat a német autógyártók, mert elveszik az évtizedes technológiai, műszaki előnyük.

    "bizonyos év és megtett km után gazdasági totálkáros az autód az akkuk miatt. Hiába látott kevés szervizt."
    Ez bizonyíthatóan nem igaz, a 10 éves toyota priusok is nagyon drágák még. Nem véletlenül nagyon kedvelt a taxisok körében (a Leaf is).