• NEXUS6
    #27
    Ehhez képest pont a GM savazza a Teslat.
    A GM azért mondhatni évtizedek óta gyengélkedik, de eladásaiban még is olyan 3. a világpiacon a VW és a Toyota mögött.

    A Tesla termékei, ahogy tudom szintén nem hoznak profitot ráadásul a jóárasítás miatt rendszeresen merülnek fel velük szemben minőségi gondok. Lógó ajtó, karcolt fényezés, nem kinyíló tükör. Ezek persze más gyártó kocsiainál is előfordulhatnak, de a Tesla egyedi marketingjével óhatatlanul bevonzza a tekinteteket ezekre a dolgokra is.

    Feltétlenül jó lenne egy olyan kirakat cég, amelyik el tudja mondani, hogy igen uraim, már létezik piacképes elektromos autó, akár a tömegek által is megvásárolható szegmensben is, mert akkor az azt jelentené, hogy gyakorlatilag is megvalósult az az áttörés, amiről a villanykocsik hívei beszélnek. Ehhez képest a HVG cikke szerint az új kamionnak, meg szupersport roadsternek csak az a dolga, hogy mentőövet dobjon a magát túlvállaló Teslának egy trendi startup-os marketing módszerrel (amire elvileg ők nincsenek rászorulva). Azonban még mindíg nem látszik olyan működés a vállalattól, ami egy kiszámítható növekedés + kiszámítható profit kombinációját tükrözné, amire viszont a befektetők rá tudnának izgulni.