• Ender Wiggin
    #11
    "Már a jelenlegi technológiával is nagyobb arányban képesek elkerülni a baleseteket és megoldani a váratlan helyzeteket, mint az emberek."

    Láttad már a kenguru-teszteket? Alig van olyan autó, mely képes megállni bármilyen másik autónál kisebb mozgó tárgy kerül elé. És akkor még nem is beszéltünk arról, hogy az önvezetők hány koccanást hoznak össze. A levezetett tesztkilométerek pedig szart sem érnek a valóságban. Az egyenes, felfestett, kányúmentes kaliforniai utakon, napsütésben, semmi forgalmi dugó? Ennek hol van gyakorlati haszna a világ többi részén? Ráadásul publikus a legtöbb fejlesztő hibalistája is, ami a google-t leszámítva elég ijesztő (mert a robot átadja a legváratlanabb helyzetben is irányítást, tehát mindig fogni kell a kormányt és figyelni - ezt nevezed te haladásnak?). Nem kell ahhoz önvezetés, hogy a baleseteket megelőzze a jármű. Elég, ha minden autóba bekerülnek a passzív és aktív elemek (melyek többnyire prémium kategóriásak egyelőre). Éjjellátó, vészfék, és különböző szenzorok, kamerák, melyek figyelmeztetnek, az emberi reakcióidőt csökkentik a proaktivitásukkal.
    Utoljára szerkesztette: Ender Wiggin, 2017.10.13. 07:00:51