• Skylake
    #6
    Így van! A mai kor digitális vállalkozásai abból keresnek, illetve némely esetben abból kereshetik magukat gennyesre, hogy a felhasználók 99,9% körülbelül nemcsak hogy nem ért az informatikához, hanem azzal sincs képben, hogy ami ingyen van, ott ő termék.

    Gyakorlatilag az összes ingyenes szolgáltatás nem más, mint egy játszótér az usereknek, ahol a játszóteret fenntartók az összes aktivitásukat rögzítik, feldolgozzák és értékesítik. Ennek következményei ma még minimálisan szállnak vissza a felhasználókra, de jövőben, a különböző MI megoldások mindegyikének a legfontosabb mögöttes, felhasználók számára nem egyáltalán nem deklarált, de egyértelmű célja a magánszféra minél inkább üzleti jellegű szférává alakítása lesz. Gazdaságilag a rossz, hogy az embereknek joguk van térbeli értelemben kijelölni magánteret. Valamint, hogy kognitív működés egy olyan terület, ahol még technikailag nincs lehetőség marketingtartalmakat elhelyezni. De például ha sikerül létrehozni neurális interfészeket- neurális komputert, annak fejlesztésében ez utóbbi lesz a legfontosabb hajtóerő - persze a felhasználóknak ez nem lesz nyilvánvalóvá téve.