• molnibalage83
    #3
    Valójában van egy érdekes kérdés, amivel még keveset foglalkoztak. A jenki F-22-nek a legnagyobb előnye az, hogy stealth és a 4++ gépekhez képest a repteljesítménye az egekben van full AAM-mel is.

    Az F-35A ahhoz képest szerény, kb. picivel az F-16C felett AA konfigban és még jobb AG-ben. Ellenen az F-35A DAS és egyéb szenzorfúziója bizonyos területeken az F-22A felé emeli.

    A kérdés részben az a jövő légiharcit vizsgálva, hogy mire képesek a szezorfúzió nélküli steath gépek, de alacsonyabb szintű harcászati avionikával és légi helyzetkét alkozó képességgel. Mert a steath vs steath összecsapásnál még, ha az ellenfél gépe fegyverzet,radar, stb. terén gyegébb egy dolgot radikális kinyír, az első észlelés távolságát radarral...

    Persze itt jön be a hálózat alapúság, hogy akkor együtt dolgozzank a gépek AESA radarjai automatikusan, hogy a steath aspektusfüggését kinyírják, a DAS-sel tömjék meg a kötelékek egymás légi helyzetképének réseit, stb.